Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy po technikum bez tytułu technika ma się wykształcenie zawodowe?

TakŚrednio 20 Jun 2020 18:51 30696 23
    TakŚrednio
    Level 2  
    Mam wykształcenie średnie jestem po Technikum były 3 egzaminy dwa pierwsze z nich zdałem te same egzaminy są w zawodowce ja mam dodatkowo trzeci na tytuł technika nie zdałem go. I mam pytanie czy mając wykształcenie średnie i mając te same egzaminy co w zawodowce to mam chociaż to wykształcenie zawodowe ?
    kropek379
    Level 2  
    TakŚrednio wrote:
    Mam wykształcenie średnie jestem po Technikum były 3 egzaminy dwa pierwsze z nich zdałem te same egzaminy są w zawodowce ja mam dodatkowo trzeci na tytuł technika nie zdałem go. I mam pytanie czy mając wykształcenie średnie i mając te same egzaminy co w zawodowce to mam chociaż to wykształcenie zawodowe ?
    wykształcenie techniczne masz szkolne świadectwo tylko dyplomu technika nie posiadasz inaczej nie masz musisz zdać ten egzamin zawodowy
    kiss39
    Level 38  
    Co pisze na świadectwie szkolnym ? Kończąc technikum masz wykształcenie średnie zawodowe, aby otrzymać dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe trzeba zdać dwa egzaminy pisemny i praktyczny. Masz czas 5lat na zdanie i potwierdzenie. Nie przejmuj się na rynku pracy ważniejszy jest papier inz. mechanika po renomowanej uczelni wyższej niż Dyplom potwierdzający kwalifikacje technika. Tak ze staraj sie o dobre miejsce na uczelni wyzszej i masz czas 5 lat na potwierdzenie kwalifikacji w zawodzie lub i nie, bo czasami ludzie szybciej kończą studia wyzsze i zdobywają tytuł inż. lub mgr ,a maja problem ze zdaniem kwalifikacji zawodowych na poziomie średnim technicznym.
    TakŚrednio
    Level 2