Dzień dobry, mam taki silnik:
Chcę go uruchomić ale nie wiem jak podłączyć te przewody:
Oraz następna strona kostki:
Jest siedem przewodów w tym sterowaniu tego silnika, jak je rozszyfrować i podłączyć taki PWM:
Nie potrafię rozszyfrować tych numerów w tym silniku by dowiedzieć się o jego parametrach aby zastosować PWM o odpowiedniej mocy, ale myślę że ten chyba by wystarczył.
Czy może ktoś miał do czynienia z tym silnikiem od wspomagania kierownicy i mi pomógł podłączyć, czy potrzeba wykorzystywać tą kostkę z siedmioma kablami by silnik działał podłączając ten PWM tylko pod trzy główne przewody i takie dodatki do tego kontrolera:
Chcę wykorzystać tą przekładnię z silnikiem do zwijania linki kotwicy przy większym pontonie, bo ceny gotowych są zbyt duże jak na moją kieszeń bo ponad 1000zł a taka przekładnia po zamontowaniu bębna od wciągarki korbowej 250 kg z przerobionym mocowaniem by pasował na wielowypust tej przekładni po przerobieniu i praktycznie wszystko jest przy tej kolumnie wystarczy przerobić.
Znalazłem jeszcze jedno podłączenie i wyjście na czujniki Halla, oraz z dwoma przełącznikami na lewe i prawe obroty ale nie za bardzo to rozumiem bo by wynikało z tego schematu że można włączyć na raz i zrobić zwarcie a podłączenia do czujnika Halla nadal pozostają wolne 2 przewody bo tu wykorzystano 5. Kolega w zeszłym roku na elektrodzie znalazł schemat podobnego silnika ale nie potrafi go odnaleźć i niby tam było, że trzeba zmostkować dwa przewody ale które? Nie wiem czy rozebranie tego silnika coś mi da i czy w środku na płytce nie ma tam jakichś oznaczeń pomocnych. Czytając temat o tych przekładniach to pisali że są nierozbieralne, ale silnik może taki sam, nie wiem, mam drugą taką przekładnię ale bardziej zawodną bo szczotkową z elementami do wymiany szczotki i łożyska, a tu tylko łożyska.
schemat:


Chcę go uruchomić ale nie wiem jak podłączyć te przewody:

Oraz następna strona kostki:

Jest siedem przewodów w tym sterowaniu tego silnika, jak je rozszyfrować i podłączyć taki PWM:

Nie potrafię rozszyfrować tych numerów w tym silniku by dowiedzieć się o jego parametrach aby zastosować PWM o odpowiedniej mocy, ale myślę że ten chyba by wystarczył.
Czy może ktoś miał do czynienia z tym silnikiem od wspomagania kierownicy i mi pomógł podłączyć, czy potrzeba wykorzystywać tą kostkę z siedmioma kablami by silnik działał podłączając ten PWM tylko pod trzy główne przewody i takie dodatki do tego kontrolera:

Chcę wykorzystać tą przekładnię z silnikiem do zwijania linki kotwicy przy większym pontonie, bo ceny gotowych są zbyt duże jak na moją kieszeń bo ponad 1000zł a taka przekładnia po zamontowaniu bębna od wciągarki korbowej 250 kg z przerobionym mocowaniem by pasował na wielowypust tej przekładni po przerobieniu i praktycznie wszystko jest przy tej kolumnie wystarczy przerobić.
Znalazłem jeszcze jedno podłączenie i wyjście na czujniki Halla, oraz z dwoma przełącznikami na lewe i prawe obroty ale nie za bardzo to rozumiem bo by wynikało z tego schematu że można włączyć na raz i zrobić zwarcie a podłączenia do czujnika Halla nadal pozostają wolne 2 przewody bo tu wykorzystano 5. Kolega w zeszłym roku na elektrodzie znalazł schemat podobnego silnika ale nie potrafi go odnaleźć i niby tam było, że trzeba zmostkować dwa przewody ale które? Nie wiem czy rozebranie tego silnika coś mi da i czy w środku na płytce nie ma tam jakichś oznaczeń pomocnych. Czytając temat o tych przekładniach to pisali że są nierozbieralne, ale silnik może taki sam, nie wiem, mam drugą taką przekładnię ale bardziej zawodną bo szczotkową z elementami do wymiany szczotki i łożyska, a tu tylko łożyska.
schemat:
