VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu:
- szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej.
- to samo na PB i LPG
- zimny zazwyczaj od razu zapala motor, ciepły ciężko zapala, po kręceniu zaskakuje po 3, 4 sekundach
- podłączony pod komputer VAG (chyba taki: Viaken Vscan VAG 5053C ITS) nie pokazuje żadnego błędu ani silnika ani osprzętu. NIe pokazał błędu czujnika obrotu wału.
- kable i świece wymienione 2000km temu. Przed wymianą bardzo mocno zabrudzona świeca na 2 cylindrze (licząc od przodu samochodu). Świece tydzień temu wykręcone i znów bardzo mocno zabrudzona świece na 2, pozostałe OK.
Jakie macie pomysły na diagnozę?
Cięzki dostęp do świec (wtryskiwacze i LPB jego kable na silniku)
Czy cewka jest winna lub czujnik położenia wału? '
Czy w tym modelu są dwie cewki? Da się wymienić tą która odpowiada za 2 cylinder?
- szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej.
- to samo na PB i LPG
- zimny zazwyczaj od razu zapala motor, ciepły ciężko zapala, po kręceniu zaskakuje po 3, 4 sekundach
- podłączony pod komputer VAG (chyba taki: Viaken Vscan VAG 5053C ITS) nie pokazuje żadnego błędu ani silnika ani osprzętu. NIe pokazał błędu czujnika obrotu wału.
- kable i świece wymienione 2000km temu. Przed wymianą bardzo mocno zabrudzona świeca na 2 cylindrze (licząc od przodu samochodu). Świece tydzień temu wykręcone i znów bardzo mocno zabrudzona świece na 2, pozostałe OK.
Jakie macie pomysły na diagnozę?
Cięzki dostęp do świec (wtryskiwacze i LPB jego kable na silniku)
Czy cewka jest winna lub czujnik położenia wału? '
Czy w tym modelu są dwie cewki? Da się wymienić tą która odpowiada za 2 cylinder?