Witam.
Zamontowałem sobie ku własnemu utrapieniu miernik napięcia w Espace IV. I teraz wyniknęły problemy. Miernik wykazuje mi z napięcie ładowania od 13.8 do 14,1 V. Zdarza mu się błysnąć informacją o 17 V, zadko. Pytanie - na ile to wiarygodne? O co kaman? Elektryk sprawdził napięcie ładowania i wskazania miernika są wiarygodne.
Alternator jaki posiadam to zlo- wodny. Skąd się biorą takie napięcia? Jak jest poniżej 14 V wyłączam klimę, robię podgazowke i napięcie skacze do 14 V. Nie ma jednej wartości. Są dni, że jest 14 V, czasem mam 14,1 V. Czasem bywa 14,2V. Bywało i 14,4V. Mam jeździć z oscyloskopem? Biorę pod uwagę pasek. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Ewentualnie usunąć miernik
i wymienić za jakiś czas akumulator 
Zamontowałem sobie ku własnemu utrapieniu miernik napięcia w Espace IV. I teraz wyniknęły problemy. Miernik wykazuje mi z napięcie ładowania od 13.8 do 14,1 V. Zdarza mu się błysnąć informacją o 17 V, zadko. Pytanie - na ile to wiarygodne? O co kaman? Elektryk sprawdził napięcie ładowania i wskazania miernika są wiarygodne.
Alternator jaki posiadam to zlo- wodny. Skąd się biorą takie napięcia? Jak jest poniżej 14 V wyłączam klimę, robię podgazowke i napięcie skacze do 14 V. Nie ma jednej wartości. Są dni, że jest 14 V, czasem mam 14,1 V. Czasem bywa 14,2V. Bywało i 14,4V. Mam jeździć z oscyloskopem? Biorę pod uwagę pasek. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Ewentualnie usunąć miernik

