Jestem elektronikiem konstruktorem i widzę marne szanse żeby to miało działać, za dużo jest rzeczy które mogą pójść nie tak. Aprila na pewno miała zapłon elektroniczny nie wiemy czy IDI czy CDI, cewki do CDI nie nadają sie do IDI, piszesz że zapłon był bezstykowy, a przestarzałe układy jak GL-100 A maja wejście do przerywacza, może dadzą się wyzwolić czujnikiem indukcyjnym i może nie spalą go od składowej stałej (jest taka możliwość) ale jaki będzie próg przełączania i wyprzedzenie zapłonu tego nikt nie wie. Poza tym - gdzie masz mapy wyprzedzenia zapłonu? jak to jest zrealizowane w oryginale? czujnik idzie od razu do modułu zapłonowego, czy do ECU i z stamtąd sygnał do sterowania cewkami?
Nie widzę szans żeby to się dało zrealizować dla kogoś kto sie nie zna na elektronice, jak sie chce przerabiać system z którym jest tyle parametrów które mogą do siebie nie pasować, to albo trzeba mieć producenta który zagwarantuje że jego moduł "x" pasuje do motocykla "y", albo trzeba zatrudnić elektronika który to wszystko przeanalizuje i dopasuje.
Jakbym miał to zrobić to zaczął bym od poznania obecnej konstrukcji, potem wziąłbym moduł elektroniczny do przeróbki - taki który można rozpracować i przerobić, albo zbudował własny, w dawnych czasopismach jak Re i EdW były projekty.
Zatrudnienie elektronika kosztuje, więc może taniej zacząć inaczej poszukać dowodów prawdziwość tezy przeciwnej: że zwiekszenie energii iskry, przy zbyt bogatej mieszance nie podniesie mocy.
Elektronika daje nieograniczone możliwości, ale to powoduje że większość urządzeń elektronicznych nie da się połączyć "na pałe" licząc ze jakoś zadziała, takie rzeczy były możliwe w elektryce z przed 50 lat kiedy nie było elektroniki i każdy układ zapłonowy wyglądał tak samo. Kiedy powstały pierwsze ukłądy z tranzystorami pasowały do malucha, dużego fiata, łady i co tam jeszcze jeździło po drogach w tamtych czasach, te czasy minęły.