Witam
Bardzo prosiłbym o jakieś porady...
Pacjent to Peugeot 206 2.0 HDI (wersja MUX) z 2003 roku, z oryginalnym przebiegiem 250k km.
Zgasł ojcu w trakcie jazdy przy niedużej prędkości, nie chciał odaplić na miejscu i nie odpala do dzisiaj...
Tato twierdzi że przed zatrzymaniem się silnika usłyszał jakieś hałasy,
tak jak gdyby coś się rozsypało, jakiś metaliczny odgłos..
Autko sprzed wydarzenia sprawowało się nienagannie, niedużo paliło i całkiem dynamiczne.
W chwili obecnej w trakcie przekręcenia kluczyka i próby rozruchu auto zachowuje się w ten sam sposób,
https://www.youtube.com/watch?v=hq9K8uUhYSI&t=40s
( nawet po wymianie rozrusznika na KOMPLETNIE NOWY)
Jak gdyby były jakaś elektroniczna blokada rozruchu...
Akumulator naładowany.
PP2000 po podpięciu, rzucił różnymi błędami, ale tak jakby nie mającymi ze sobą związku... nie wiem też od kiedy były obecne w pamięci...
m.in. błędy z kalkulatora silnika P0100, P0101 oraz P1521
=> ciekawość budzi zapis parametru "odcięcie sprężarki klimatyzacji" - AKTYWNY w trakcie wystąpienia błędu P1521
błędy z "kalkulatora ABS lub ESP"
- stały błąd: Pompa recyrkulacji ABS/ASR (system antypoślizgowy). Pompa zablokowana, obwód rozwarty, zwarcią z masą lub zwarcie z plusem.
- Błąd przejściowy pod napięciem
Bardzo prosiłbym o jakieś porady...
Pacjent to Peugeot 206 2.0 HDI (wersja MUX) z 2003 roku, z oryginalnym przebiegiem 250k km.
Zgasł ojcu w trakcie jazdy przy niedużej prędkości, nie chciał odaplić na miejscu i nie odpala do dzisiaj...
Tato twierdzi że przed zatrzymaniem się silnika usłyszał jakieś hałasy,
tak jak gdyby coś się rozsypało, jakiś metaliczny odgłos..
Autko sprzed wydarzenia sprawowało się nienagannie, niedużo paliło i całkiem dynamiczne.
W chwili obecnej w trakcie przekręcenia kluczyka i próby rozruchu auto zachowuje się w ten sam sposób,
https://www.youtube.com/watch?v=hq9K8uUhYSI&t=40s
( nawet po wymianie rozrusznika na KOMPLETNIE NOWY)
Jak gdyby były jakaś elektroniczna blokada rozruchu...
Akumulator naładowany.
PP2000 po podpięciu, rzucił różnymi błędami, ale tak jakby nie mającymi ze sobą związku... nie wiem też od kiedy były obecne w pamięci...
m.in. błędy z kalkulatora silnika P0100, P0101 oraz P1521
=> ciekawość budzi zapis parametru "odcięcie sprężarki klimatyzacji" - AKTYWNY w trakcie wystąpienia błędu P1521
błędy z "kalkulatora ABS lub ESP"
- stały błąd: Pompa recyrkulacji ABS/ASR (system antypoślizgowy). Pompa zablokowana, obwód rozwarty, zwarcią z masą lub zwarcie z plusem.
- Błąd przejściowy pod napięciem