Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Diagonstyka OBD Peugeot 307 - czy to działa?

01 Lip 2020 01:14 165 4
  • Poziom 1  
    Witam,

w temacie, jak łatwo się idzie domyślić, jestem kompletnym laikiem. Od jakiegoś czasu w aucie (Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2005r) zaczynają się pojawiać coraz to nowe problemy związane z elektroniką, np. informacja o niskim poziomie płynu chłodniczego (jest ponad zalany prawie max), niedziałające czujniki parkowania, niedziałający tempomat, spalające się żarówki, to chyba wszystko. W związku z tym pomyślałem o zakupie interfejsu diagnostycznego, co może pomogło by w diagnozie problemu/problemów i nie musiał bym latać do mechanika i płacić 50zl za każde łaskawe podpięcie komputera.
    Nie chciał bym nie wiadomo ile wydać bo nie planuję z urządzenia korzystać codziennie, dlatego zastanawiam się nad zakupem
    Diagonstyka OBD Peugeot 307 - czy to działa?
    Z tego co widzę jest to najbardziej popularny interfejs, a z racji tego, że nie znam się na temacie to zakładam, że jak tyle osób go kupiło, to jest szansa, że będzie działał. W internecie natrafiłem na kilka odmiennych opinii odnośnie takich urządzeń, głównie różniły się one w zależności od auta. Stąd moje pytania:
    Czy wykorzystywał ktoś taki interfejs w wymienionym modelu auta?
    Czy to działa?
    Czy muszę dokupić jakieś przejściówki, bo widziałem, że gniazda mogą się różnić, moje wydaj się pasować, ale po wnioskuję tylko po zdjęciach
    Link

Za wszelkie rady z góry dziękuję.

Moderowany przez CameR:

Usunąłem linki do aukcji internetowej.
    Reg. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.

• Poziom 25