Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piekarnik Amica ED87669BA+ X-Type Wi-Fi nie łączy się z wifi

01 Lip 2020 22:26 318 12
  • Poziom 4  
    Aplikacja łączy się z piekarnikiem tylko po AP po wpisaniu hasła znalezionego na forum 12345678, ale nie działa w lan ani w wan, router stoi około 3 metrów od piekarnika, ale za 1 ściana wiec nie mam możliwości użycia kabla, mam siec amicaIN, a mimo to w aplikacji jest ciągle komunikat o nastepującej treści: Nie powiodło się łącznie z siecia SmartIN, mimo, że jest widoczna, nie wiem co robić, poprosiłem Amice o pomoc, ale się nie spieszą, może miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać?
  • Poziom 3  
    Hej, a jaki masz piekarnik / jaki wyświetlacz oraz jaki system mobilny w telefonie? To jest podstawowe info.
    Przeszedłem przez konfigurację (nawet 2 razy :-D) i wszystko u mnie śmiga, więc może coś podpowiem jeśli masz taki sam model.
  • Poziom 4  
    No mam ten z kolorowym ekranem, TV chyba się na stronie Amici nazywa, i sensorowymi przyciskami, a system to android, nawet przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych nie działa, tak samo jak piekarnika, wszelkie sugestie naprawde byłyby pomocne, bo już nie wiem co robić dalej.
  • Poziom 3  
    Ja mam Tv, ale sparowany z iPhone. 🤔
    Na teraz mogę Ci dać linka - na bazie tej instrukcji konfigurowałem, tu wersja do Android:
    data.amica.com.pl/files/pubs/instrukcje/AMICA-WIFI-Android-Tv.pdf

    Jakby był problem mogę spróbować coś podpowiedzieć - ale to w godzinach wieczornych jak będę przy piekarniku.
  • Moderator
    mariuszkuc24 napisał:
    Coś link mi nie działa
    :arrow: Link Amica-WIFI-Android-Tv
  • Poziom 3  
    Nie działa Ci link czy połączenie Wi-Fi? Dla mnie link jest OK.

    Jeśli nie działa połączenie z piekarnikiem to przypuszczam, że coś nie poszło z pierwszym procesem parowania, dlatego ja robiłem 2 razy tą procedurę.

    Proponuję:
    1. Odinstaluj i wyczyść wszystkie zapamiętane dane aplikacji Amica Home (jeśli zrobiłeś reset to ustawień fabrycznych to temat jest ogarnięty). Nie wiem jak to się robi na Android.
    2. Zresetuj piekarnik (2-3 razy dla pewności). Potem odłącz go od prądu na 1 min.
    3. Podłącz ponownie do prądu.
    4. Włącz Wi-Fi, aktywuj parowanie / łączenie.
    5. Podłącz się do domowego Wi-Fi, grunt to żebyś nie łączył się samodzielnie ze SmartIN.
    6. Odpal appkę i dalej to już według instrukcji.
    7. Teoretycznie appka powinna sama przełączyć się na sieć SmartIN, zautoryzować i sparować się.

    Powodzenia.
  • Poziom 4  
    Conceptor napisał:
    Nie działa Ci link czy połączenie Wi-Fi? Dla mnie link jest OK.

    Jeśli nie działa połączenie z piekarnikiem to przypuszczam, że coś nie poszło z pierwszym procesem parowania, dlatego ja robiłem 2 razy tą procedurę.

    Proponuję:
    1. Odinstaluj i wyczyść wszystkie zapamiętane dane aplikacji Amica Home (jeśli zrobiłeś reset to ustawień fabrycznych to temat jest ogarnięty). Nie wiem jak to się robi na Android.
    2. Zresetuj piekarnik (2-3 razy dla pewności). Potem odłącz go od prądu na 1 min.
    3. Podłącz ponownie do prądu.
    4. Włącz Wi-Fi, aktywuj parowanie / łączenie.
    5. Podłącz się do domowego Wi-Fi, grunt to żebyś nie łączył się samodzielnie ze SmartIN.
    6. Odpal appkę i dalej to już według instrukcji.
    7. Teoretycznie appka powinna sama przełączyć się na sieć SmartIN, zautoryzować i sparować się.

    Powodzenia.



    Niestety, w dalszym ciągu nie działa, a mi skończyły się pomysly
  • Poziom 3  
    mariuszkuc24 napisał:
    Niestety, w dalszym ciągu nie działa, a mi skończyły się pomysly

    A zdradzisz jakieś szczegóły? ;-)
    Jakiś komunikat się pojawia itd?
    W jakim trybie próbujesz się połączyć?
    Jeśli LAN - to jak masz skonfigurowane Wi-Fi?
  • Poziom 4  
    W trybie WAN, taki byłby najlepszy, ciągle jest ten komunikat, że nie można nawiązać połączenia z siecia smartIN, nawet haslo wyłączyłem na wifi, próbowałem zmieniać nazwę sieci, bo może zbyt skomplikowana, ale dalej nic
  • Poziom 3  
    Ja bym zaczął od początku (usunięcie appki i wyczyszczenie danych, reset piekarnika).
    Po takim resecie - najpierw spróbuj AP. Jak zadziała - LAN. Jak zadziała - WAN.
    Im mniej niewiadomych - tym lepiej.