Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Daewoo Lanos 1,4 8 V - Po naprawie silnika Immbobilaizer nie pozwala odpalić

Ruszki88 04 Jul 2020 21:49 507 12
  • #1
    Ruszki88
    Level 10  
    Witam forumowiczów. Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale mimo tego, że temat nie raz się pojawiał to nie pomogło mi to rozwiązać problemu. Pacjent jak w tytule Daewoo Lanos 1,4 lub jak ktoś woli 1,3 8V rocznik 2000. W aucie wymieniona została uszczelka pod głowicą. Po złożeniu wszystkiego auto nie zapala. I o ile porażka była wkalkulowana w domową naprawę staruszka o tyle wielkie zdziwienie, że silnik nie chce ruszyć z powodu Immobilaizera. Auto stało równy tydzień nieużywane. I pytanie pierwsze: coś skopane przy składaniu czy zbieg okoliczności i w międzyczasie zepsuło się imo ? Wszystkie wtyczki które były odpinane sprawdzone, dodatkowa masa od akumulatora próbnie zrobiona, wtyczki od imo czyściutkie, drugi kluczyk również nic, odpinanie akumulatora nic. Może jakieś inne pomysły ? Z góry dzięki za pomoc.
  • #2
    spinacz
    Level 41  
    Rozumiem że diagnoza immo ponieważ miga czerwony LED?
    Jak tak możliwe że wykasowały się transpondery, miałem dwa razy bardzo dawno temu taki przypadek.
    Dodanie od nowa dwóch transponderów załatwiło sprawę.
  • #3
    kamyczek
    Level 38  
    Wyciągnąć puszkę wpisać od nowa transpondery i po robocie .
  • #4
    Ruszki88
    Level 10  
    Czerwony Led tradycyjnie mruga. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na zapłon zaczyna świecić cały czas. Pompy paliwa nie słychać wcale nawet przez sekundę.
  • #6
    Ruszki88
    Level 10  
    Pompa działa po podłączeniu jej na krótko na kabelku zamiast przekaźnika.
  • #8
    Ruszki88
    Level 10  
    A co do iskry to iskrzy cały czas po przekręceniu kluczyka nie ma iskry zapłonowej. Dawno temu jak kupiłem auto był problem z imo. Wtedy wystarczyło wyczyścić wtyczki. Ale objawy były inne. Po przekręceniu kluczyka w pompie było słychać przez sekundę brzęczenie. Teraz nie ma nawet tego.
  • #10
    Ruszki88
    Level 10  
    Auto nie odpala na zwartej pompie
  • Helpful post
    #11
    andrzej20001
    Level 43  
    Masy do glowicy dokrecone?
  • #12
    Ruszki88
    Level 10  
    Tak. Zresztą dodatkowa masa była zrobiona prowizorycznie na szybko do kilku miejsc łącznie z silnikiem. Znalazłem na innym forum identyczny problem. Po wymianie uszczelki imo świeciło non stop w momencie próby zapalenia auta. I tam był właśnie problem z masą. A tu jednak nie to.
  • #13
    Ruszki88
    Level 10  
    Kable kable i jeszcze raz kable. Powodem był ułamany kabel przy końcówce oczkowej przykręconej śrubą po prawej stronie kolektora dolotowego. Faktycznie jest to masa ale masa komputera. Więc to, że silnik był dodatkowo zmasowany kablami z akumulatorem nic kompletnie nie dało. Po porządnym zrobieniu końcówek immobilizer zachował się jak należy i auto ożyło. Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak ruszanie takich staroci zawsze wiąże się z ryzykiem i trzeba mieć oczy dookoła głowy. Pozdrowionka