Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Konica Minolta Bizhub C224e - Nie można ustawić kont użytkownika

copyman 09 Jul 2020 14:51 1434 9
  • #1
    copyman
    Photocopiers specialist
    Hej! Maszyna jak w temacie. Musi trafić do działu gdzie część osób potrzebuje kolor a część tylko bw. Najprostsze rozwiązanie to kody użytkownika - niby nic skomplikowanego. Te w najprostszej wersji (konto użytkownika) powinny wystarczyć. Wchodzę w Admina , klikam na autoryzację , klikam na konto , wybieram autoryzację samym kodem , przechodzę do dodania konta , podaję hasło , podaję nazwę , zatwierdzam i powinno śmigać. Wychodzę , jest ekran logowania tylko do podania kodu , wpisuję go i ... informacja że autoryzacja nie udana ! Myślałem że coś źle robię i powtórzyłem to u mnie na C454e i na C554e i tam bez problemu ! Co zrobiłem na ten moment - wgrany nowy firmware , zaimportowane ustawienia administratora i danych autoryzacji z C454e. Bez rezultatu. Co jeszcze sprawdzić ?

    C.
  • #2
    xxxszybki1990xxx
    Level 13  
    Z komputera ci drukuje z autoryzacją ? Z tego co pamiętam to w sterowniku drukarki wpisujesz login i hasło. Pozdrawiam
  • #3
    copyman
    Photocopiers specialist
    Tu nie chodzi o wydruk. Chodzi głównie o kopiowanie . Po założeniu jakiegokolwiek konta użytkownika każda próba zalogowania z panela maszyny kończy się komunikatem o braku autoryzacji.

    C.
  • #4
    alcaster
    Level 14  
    To może przywróć ustawienia fabryczne dla security w ustawieniach admina , albo z poziomu serwisu dla całej maszyny i spróbuj od nowa ustawić autoryzację.
  • #5
    copyman
    Photocopiers specialist
    Robione. Niestety nic nie pomogło ... Jestem teraz na urlopie ale jak wrócę to podejdę jeszcze raz do tematu. Mam podejrzanego i muszę to zweryfikować . Podejrzewam dysk twardy bo funkcje które z niego korzystają zachowują się dość nietypowo . Ale sprawdzę to dopiero w piątek .

    C.
  • #6
    zoool
    Level 15  
    tez bym obstawiał dysk twardy. mój klient ma podobny problem i wysłałem mu dysk do podmiany. jest możliwe ze on trafi własnie do Ciebie ale nie wiem. :)
    inny miał podobny problem ale nie powiedział mi co mu pomogło i czy rozwiązał problem
  • #7
    copyman
    Photocopiers specialist
    Myślę że mój dostawca wie komu wysyła ten dysk. Zna mój adres e-mail i wie że ja to ja ...

    C.
  • #8
    kiris1515
    Level 16  
    Może spróbuj zmienić wersję maszyny w soft switch 25 na wyższą lub niższą, u mnie kiedyś to właśnie zadziałało
  • #9
    copyman
    Photocopiers specialist
    Było robione - nie pomogło ! Już chyba wszystkie cuda z nią przewalczyłem a nos mi podpowiada że winny może być HDD . Cóż , myśle że w piątek zdołam to zweryfikować .

    C.
  • #10
    copyman
    Photocopiers specialist
    Winny ewidentnie dysk twardy. Temat zamykam.

    C.