Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HikVision DS7608NI K2 brak podglądu online na hikconnect

tomada 10 Jul 2020 07:28 3456 12
  • #1
    tomada
    Level 9  
    Witam serdecznie,


    mam problem z HikVision DS7608NI K2, a dokładniej z podglądem online poprzez hik-connect.com.
    1. Urządzenie dodane do platformy hik connect dostępne online.
    2. Dostawca internetu Orange LTE
    3. Router Edimax LT6408N

    Jeśli chodzi o aplikacje mobilną działa bez problemu.


    Pozdrawiam

    Tomek
  • #2
    Broki
    Level 13  
    Rozumiem że masz na myśli link do rejestratora podany jako ip i port na stronie hik-connect po zalogowaniu.

    On nie będzie działał jeżeli nie będziesz mieć publicznego ip, otwartych i przekierowanych portów. Przy LTE są przeważnie blokowane.

    Aplikacja będzie działać prawidłowo.
  • #3
    tomada
    Level 9  
    Witam,

    Dzięki za odpowiedź. Chodzi mi głównie o ddns w usłudze hikvision. Czy chodzi o przekierowanie portów w routerze?
  • #4
    Broki
    Level 13  
    Jak nie będziesz mieć publicznego ip i odblokowanych portów to nic nie da dyndns, bo łączność od Internetu jest blokowana. Oczywiście wtedy przekierować trzeba też porty w routerze na rejestrator.

    Nie wiem jak w Orange, ale na pewno Plus taką usługę jak publiczny adresi IP zmienny lub stały sprzedaja jako dodatkową usługę, wtedy to działa.
  • #5
    tomada
    Level 9  
    Ok. Jak będę w domu zadziałam i dam znać.
  • #6
    Andrew1978nr1
    Level 10  
    Witam
    Podłączę się pod ten temat, bo mam dokładnie ten sam problem.
    Nie mam możliwości podglądu w kamery na hik-connect.com
    Mam ustaloną domenę, dostawca internetu wszystkie potrzebne porty uaktywnił na routerze.
    Po zalogowaniu, mam informację "online" na zielono, jednak jak próbuję kliknąć na link, to nie mam podgladu w kamery, tylko wyświetla się komunikat, że nie można się połączyć z serwerem.
    W aplikacji wszystko działa poprawnie
  • #7
    Broki
    Level 13  
    Aby zadziałal ten z linku to oprócz publicznego ip i przekierowanych portów u dostawcy to jeszcze na swoim ruterze trzeba mieć przekierowane odpowiednie porty.
  • #8
    Andrew1978nr1
    Level 10  
    Jak nie będzie podglądu?
    Wstępnie konfigurowałem rejestrator u siebie w domu i po stworzeniu konta, miałem podgląd.
    Niestety po instalacji u klienta, wejście na link z odpowiednio stworzoną domeną już nie jest możliwy. Konfiguracja jest praktycznie analogiczna. O tyle, że u siebie nie musiałem odblokowywać portów, a u klienta musiałem dzwonić do dostawcy internetu i prosić o odblokowanie określonych portów.
    Zaznaczam, że po zalogowaniu mam komunikat na zielono "online".

    Co do aplikacji na androidzie, to nie ma problemu, bo to działa - jednak klient chciałby mieć podgląd na komputerze a nie tylko poprzez telefon.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Broki wrote:
    Aby zadziałal ten z linku to oprócz publicznego ip i przekierowanych portów u dostawcy to jeszcze na swoim ruterze trzeba mieć przekierowane odpowiednie porty.

    Jestem podpięty bezpośrednio do routera od dostawcy internetu. Wszystkie porty, które są potrzebne (tj. 80, 554, 8000 oraz dodatkowo 9010 i 9020) mam odblokowane i przekierowane na routerze przez dostawcę.
  • #9
    Broki
    Level 13  
    Coś nie tak przekierowane, może port 80 zajęty.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Awaryjnie można na Pc użyć ivms-4200 i logować się przez chmurę.
  • #10
    Andrew1978nr1
    Level 10  
    Broki wrote:
    Awaryjnie można na Pc użyć ivms-4200 i logować się przez chmurę.

    Awaryjnie tak zrobiłem, ale ładowanie podglądu kamer trwa po kilkanaście minut - trochę kiepskie to rozwiązanie.

    Broki wrote:
    Coś nie tak przekierowane, może port 80 zajęty

    Sugerujesz zmianę portów? Jeśli tak, to jaki najlepiej?
  • #11
    Broki
    Level 13  
    Podgląd kilkanaście minut ? Co to za łącze... ;)

    Miałem przypadek że isp miał problem z 80 i musiał przekierować 8080 zewn na wewn, ip rejestrstora i port 80. Czy z telefonu w aplikacji ivms-4500 da sie polaczyc dodajac ip zewnetrzne i port 8000 w profilu ?
  • #12
    Andrew1978nr1
    Level 10  
    Broki wrote:
    Podgląd kilkanaście minut ? Co to za łącze... ;)

    Światło, dlatego dziwię się, że podgląd każdej kolejnej kamery trwa tak długo.

    Broki wrote:
    Miałem przypadek że isp miał problem z 80 i musiał przekierować 8080 zewn na wewn, ip rejestrstora i port 80. Czy z telefonu w aplikacji ivms-4500 da sie polaczyc dodajac ip zewnetrzne i port 8000 w profilu ?

    Klient korzysta z aplikacji Hik-Connect - for End user (iphone) i to działa poprawnie. Wcześniej była aplikacja ivms, ale po tygodniu odmówiła posłuszeństwa i kamery przestały być widoczne
  • #13
    aqye11
    Level 2  
    Witam,
    zaktualizowalem aplikacje do wer. 4.15 i przestało mi pokazywać podgląd. Jest jakieś rozwiązanie na to? :/