Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pralka Whirlpool MTDLR70230 - bęben głośno chodzi podczas wirowania

marco711 10 Jul 2020 14:08 1209 18
  • #1
    marco711
    Level 3  
    Witam.

    Pralka zakupiona 5 lipca wraz z uslugą tą najwyższą za 89.99 wniesienie rozpakowanie, podłączenie itd.
    Pralka dotarła 7 lipca, Panowie podłączyli i powiedzieli że już jest ok i można prać.
    Pierwsze pranie wstawione według instrukcji na pusto i słychać dziwne odgłosy jakby trzeszczenie/piszczenie.
    Wstawione drugie pranie już z ciuchami aby sprawdzić czy z pełnym bębnem też tak jest i odgłosy te same plus walenie bębna o ścianę pralki z prawej strony, tak że widać było obijanie się o blachę.
    Od tamtej pory pralka stoi nie używana.
    W załączeniu przesyłam zdjęcia tego, co znaleźliśmy pod pralką. Czy to powinno być usunięte i czy od tego może być to trzeszczenie? Dołączam zdjęcia.
    Pralka Whirlpool MTDLR70230 - bęben głośno chodzi podczas wirowania Pralka Whirlpool MTDLR70230 - bęben głośno chodzi podczas wirowania Pralka Whirlpool MTDLR70230 - bęben głośno chodzi podczas wirowania
  • #3
    marco711
    Level 3  
    No właśnie tak i nam się wydaje, ale monterzy którzy montowali nam pralkę tego nie usunęli i tak naprawdę trochę boimy się to ruszać żeby pralki nie uszkodzić w jakiś sposób. A w internecie nie ma żadnej informacji o takim zabezpieczeniu. A dodatkowo to nie wiem czy czegoś nie uszkodziliśmy przez te dwa prania.
  • #5
    marco711
    Level 3  
    A ten plastik? Co z nim zrobić? Powinien zostać?
  • #7
    marco711
    Level 3  
    W instrukcji jest tylko cos takiego.
    Pralka Whirlpool MTDLR70230 - bęben głośno chodzi podczas wirowania
  • #9
    marco711
    Level 3  
    Zatem czy przez te dwa prania pralka się nie uszkodziła jak nie zdjęliśmy tego plastiku? Tego się obawiamy.
  • #10
    wiesiekmisiek
    Level 33  
    Spokojnie, nic się nie stało przez te dwa prania jak pralka nie wędrowała po łazience i nie uderzała o coś . A na 100% przekonasz się jak wykonasz teraz kolejne pranie siedząc na małym stołeczku przed pralką prowadząc obserwację przebiegu prania i popijając zimnym piwem.
    A tak swoją drogą to wykonałbym telefon do tych niby montażystów aby na bieżąco uzupełniali swa wiedzę wraz z postępem ,,techniki,,.
  • #11
    Grzegorz740
    Level 36  
    Usuń to całe zabezpieczenie ze styropianu wraz z tym plaskiem i bez obaw wrzuć pranie do pralki. Nic się nie uszkodziło po dwóch praniach z zabezpieczeniem.

    Nie wiem co to za monterzy byli ,że nie zważyli tego styropianu. Ja bym proponował zadzwonić do tych monterów i spytał się czy nie zapomnieli zdemontować zabezpieczenia transportowego w pralce :) .
  • #12
    mrice
    Home appliances specialist
    Grzegorz740 wrote:
    Nie wiem co to za monterzy byli

    Zapewne specjalisty ze sklepu które przywiozły pralkę, cena premium, jakość minimum.
  • #13
    Grzegorz740
    Level 36  
    mrice wrote:
    Grzegorz740 wrote:
    Nie wiem co to za monterzy byli

    Zapewne specjalisty ze sklepu które przywiozły pralkę, cena premium, jakość minimum.


    Dobre, spodobało mi się to :) .

    Kasę to potrafią wziąć ale przyłożyć się żeby było porządnie coś zrobione to już problem.
  • #14
    gumisie
    Level 43  
    Grzegorz740 wrote:
    Kasę to potrafią wziąć ale przyłożyć się żeby było porządnie coś zrobione to już problem.
    A co gorsze, to nie uwzględnią reklamacji na "usługę". :cry:
  • #15
    Grzegorz740
    Level 36  
    gumisie wrote:
    Grzegorz740 wrote:
    Kasę to potrafią wziąć ale przyłożyć się żeby było porządnie coś zrobione to już problem.
    A co gorsze, to nie uwzględnią reklamacji na "usługę". :cry:


    Takiemu podejściu kategoryczne nie, ale co my możemy zrobić. Zapewne nic.
  • #16
    mrice
    Home appliances specialist
    Zawsze można próbować boksować się z korporacją, ale zwykle to dość toporna ścieżka.
  • #17
    Grzegorz740
    Level 36  
    mrice wrote:
    Zawsze można próbować boksować się z korporacją, ale zwykle to dość toporna ścieżka.


    W pełni się zgadzam z tobą. Można stracić dużo czasu, pieniędzy a efekt może być niezadowalający ale można też i wygrać.
  • #18
    skryn
    Home appliances specialist
    Grzegorz740 wrote:
    mrice wrote:
    Zawsze można próbować boksować się z korporacją, ale zwykle to dość toporna ścieżka.


    W pełni się zgadzam z tobą. Można stracić dużo czasu, pieniędzy a efekt może być niezadowalający ale można też i wygrać.

    Dadzą voucher na darmową kawę przy następnej wizycie w korporacji... :)
  • #19
    gumisie
    Level 43  
    Grzegorz740 wrote:
    gumisie wrote:
    Grzegorz740 wrote:
    Kasę to potrafią wziąć ale przyłożyć się żeby było porządnie coś zrobione to już problem.
    A co gorsze, to nie uwzględnią reklamacji na "usługę". :cry:


    Takiemu podejściu kategoryczne nie, ale co my możemy zrobić. Zapewne nic.
    Faktura, zdjęcia, kontakt ze sprzedawcą?