Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
LegrandLegrand
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Silnik jak podłączyć uruchomić

17 Jul 2020 10:13 528 20
  • Level 7  
    Witam mam taki malutki silnik leży już długie lata ponoć powinien być sprawny. Proszę o podpowiedź jak go uruchomić jak podłączyć. Jestem amatorem także proszę na spokojnie podejść do tematu ☺️
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • LegrandLegrand
  • Level 25  
    Witam. Najpierw musisz odczytac z tabliczki znamionowej na jakie jest napiecie ten silnik a pozniej jak odkrecisz tabliczke zaciskowa to tam powinien byc schemat.
  • Level 7  
    Niestety nie ma na tym żadnej tabliczki
  • LegrandLegrand
  • Level 25  
    To niestety ciężko bedzie bo najpierw trzeba znać napięcie znamionowe żeby cokolwiek zacząć. Napewno nie ma schematu na pokrywie tabliczki zaciskowej? Jak nie ma tabliczki znamionowej to może okazać się że silnik jest juz przezwajany.
  • Level 25  
    Nie zauważyłem że tam w ogole nie ma tabliczk zaciskowej, jest to malutki silniczek. Nie wiem czy jest to silnik na prad staly czy zmienny.
  • Level 39  
    Witam .
    Musisz zrobić pomiar między tymi trzema przewodami,jak również względem obudowy silnika.
  • Level 7  
    Mam miernik uniwersalny dam radę coś tym zdziałać ? Ewentualnie jak ustawić
  • Level 24  
    Na początek możesz zmierzyć rezystancje między poszczególnymi zaciskami we wszystkich kombinacjach. Może pozwoli to powiedzieć cokolwiek o typie silnika.
    Na przykład rezystancje: czarny - niebieski, czarny - biały, biały - niebieski
    oraz z połączeniami: np biały połącz z czarnym i zmierz rezystancje do niebieskiego takiego połączenia.
    Dasz radę może rozkręcić obudowę, żeby pokazać układ uzwojeń?
  • Level 7