Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dlaczego po regeneracji wtrysków/wymianie turbiny CHEVROLET Lacetti dalej kopci?

Karol1991bmw 17 Jul 2020 13:43 261 5
  • #2
    78db78
    Level 39  
    Może po remoncie się musi wypalić to co zostało z przed rozbieraniem. A przez odme nie leci olej ? To zostają pierścienie tłokowe albo uszczelniacze zaworów. Ile ma przejechanych km?
  • #4
    78db78
    Level 39  
    Może się zaciął, ale to raczej by dymił na czarno. Jaki ma przebieg silnik, coś było wcześniej robione?
  • #5
    Goku30
    Level 3  
    A nie została ci gdzieś starą podkładka pod wtryskiem i przy zakładaniu założyłeś nową i na którymś wtrysku masz 2 podkładki
  • #6
    Karol1991bmw
    Level 4  
    Przebieg auta 328309
    Auto zostało tak zakupione przez klienta z dymieniem.
    Ściągnąłem rurę od dolotu turbo i turbina rzygala olejem cały silnik był w oleju
    Został uszczelnienia pokrywa zaworów i wymieniona turbina. Auto kopci ale juz mniej.
    Ktoś wyciął dpf i ale nie wiem został wy programowany.
    Katalizator jest na miejscu. Na wolnych obrotach nie dymi. Tylko jak dodam lekko gazu od razu kopci. Ale oleju nie ubywa z silnika.
    Dla tego dziwi mnie skąd takie dymieniem moze faktycznie egr tak wali spalinami. Wyciągnę i zaslepie go bo jest sterowany pod ciśnieniem z zaworu. Zobaczymy czy to coś pomoże.