Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki siłownik slave czy master

stanisław Madej 07 Oct 2005 17:12 1793 4
  • #1
    stanisław Madej
    Level 9  
    mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem
    na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    Mario.M
    Level 19  
    Od kierowcy Master a reszta Slave.
  • #3
    Roli
    Level 26  
    Dwa kabelki to zasilanie silnika (niebieski i zielony), jeden to masa (czarny) i dwa pozostałe (biały i brązowy) to sterowanie centralką. Kolory w nawiasach to kolory z jakimi ja mam doczynienia w siłownikach których używam.
  • #4
    TomLight
    Level 11  
    Bez sensu jest zakładać mastera bo w Twoim przypadku sterowanie centralnym i tak jest w zamku drzwi kierowcy. Więc zakładaj slave podłącz do niego sterowanie, resztę masz już w aucie.
  • #5
    gracus7
    Level 26  
    z tego co wyczytałem wnioskuje ze masz auto produkcji japońskiej czyli nissana lub mitshubishi ! montowałem zestaw sterowania pilotem do nissana PRIMERY i faktycznie nie ma tam siłownika w drzwiach kierowcy! należy wtedy załozyc zwykły siłownik slave i podłaczyc jego dwa przewody do sterownika! a ciegno podłączyć do oryginalnego cięgna od zamka !!
    ale uwaga przy takim montażu trzeba tak ustawić cięgno siłownika aby nie pozwalało za bardzo na maxymalny ruch otwierania gdyz jest tam bardzo czuły przełacznik który w momencie otwierana zamków moze dostac kolejny impuls do zamknięca ! ja właśnie tak miałem... zamykanie było OK! a przy otwieraniu siłownik uderzał tak mocno ze czujnik podawał sygnał do otwarcia i od razu do zamkniecia w wyniku czego zmaki drzwi pasażerów od razu sie zamykały a drzwi kierowcy zostawały otwarte...
    ustawiłem cięgno siłownika w takiej pozycji aby w maxymalnym wysunięciu nie był w stanie nadwyrężyc mechaniki zamka...