Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

FusionSolar aplikacja Huawei i jej wskazania

Piotr1. 29 Apr 2021 09:56 109434 803
Optex
  • #331
    Qubus12
    Level 8  
    U mnie nadal problem natomiast jestem coraz bliżej wyjaśnienia tematu.
    Okazało się, że mój adres mailowy nie "przegrał" się do nowego systemu więc zalogowanie nie jest możliwe.

    Sprawę przejął odpowiedni dział, zobaczymy czy uda im się sprawę wyprostować.

    Swoją drogą - ciekawe ile jest/było takich przypadków jak mój.
  • Optex
  • #332
    Sidorek
    Level 19  
    Qubus12 wrote:
    U mnie nadal problem natomiast jestem coraz bliżej wyjaśnienia tematu.
    Okazało się, że mój adres mailowy nie "przegrał" się do nowego systemu więc zalogowanie nie jest możliwe.

    Sprawę przejął odpowiedni dział, zobaczymy czy uda im się sprawę wyprostować.

    Swoją drogą - ciekawe ile jest/było takich przypadków jak mój.


    Gdzie zglaszales ??? Mam oczywiscie taki sam problem :(
  • #333
    Qubus12
    Level 8  
    Sidorek wrote:
    Qubus12 wrote:
    U mnie nadal problem natomiast jestem coraz bliżej wyjaśnienia tematu.
    Okazało się, że mój adres mailowy nie "przegrał" się do nowego systemu więc zalogowanie nie jest możliwe.

    Sprawę przejął odpowiedni dział, zobaczymy czy uda im się sprawę wyprostować.

    Swoją drogą - ciekawe ile jest/było takich przypadków jak mój.


    Gdzie zglaszales ??? Mam oczywiscie taki sam problem :(


    Wysłałem Ci wiadomość na priv.
  • Optex
  • #334
    aqqryq
    Level 7  
    Witam, po zawirowaniach z aplikacjami od 3 dni mogę się bez problemu i szybko zalogować do nowej aplikacji, jednak w aplikacji brak jakichkolwiek danych. Czy u Was podobnie, czy to tylko u mnie? Mogę coś zrobić żeby to w końcu działało? (wersja 5.7.008).
  • #335
    andrzej20001
    Level 43  
    Sa wszystkie dane,nawet da sie zmienic pinezke z lokalizacją błędnie zaznaczoną 2 lata temu a nie szło
  • #336
    aqqryq
    Level 7  
    andrzej20001 wrote:
    Sa wszystkie dane,nawet da sie zmienic pinezke z lokalizacją błędnie zaznaczoną 2 lata temu a nie szło


    Jak można zmienić pinezkę?
  • #337
    andrzej20001
    Level 43  
    U góry pasek:
    -instalacje
    -zarzadzanie instalacją
    -po prawej pisak wykonaj,modyfikuj (nie kosz :) )
    -ustaw inne informacje
    -klikasz znacznik koło współdzędnych i otwiera ci sie mapa , ustawiasz kółko na swoja lokalizacje i wychodzisz do strony głównej
  • #338
    kuba 171
    Level 6  
    aqqryq wrote:
    Witam, po zawirowaniach z aplikacjami od 3 dni mogę się bez problemu i szybko zalogować do nowej aplikacji, jednak w aplikacji brak jakichkolwiek danych. Czy u Was podobnie, czy to tylko u mnie? Mogę coś zrobić żeby to w końcu działało? (wersja 5.7.008).


    U mnie to samo, po aktualizacji do nowej apki zero danych. Serwer zmieniony na obt zarówno w falowniku jak i w aplikacji. Jakieś pomysły?
  • #339
    andrzej20001
    Level 43  
    Ja nic nie zmienialem w falowniku. Tylko sciaglem apke nową. Haslo do niej tez, to samo co do poprzedniej.
  • #340
    Sidorek
    Level 19  
    A czy w ogóle można z poziomu aplikacji mobilnej udostępnić komuś instalacje (podgląd)?
    W wersji www można ale nie mogę znaleźć z poziomu aplikacji.

    Pozdrawiam
  • #341
    rokbok
    Level 32  
    Qubus12 wrote:
    U mnie nadal problem natomiast jestem coraz bliżej wyjaśnienia tematu.
    Okazało się, że mój adres mailowy nie "przegrał" się do nowego systemu więc zalogowanie nie jest możliwe.

    Sprawę przejął odpowiedni dział, zobaczymy czy uda im się sprawę wyprostować.


    Sidorek wrote:
    Gdzie zglaszales ??? Mam oczywiscie taki sam problem


    Qubus12 wrote:
    Wysłałem Ci wiadomość na priv.


    Widzę że ta wiedza to "Tajne przez Poufne".

    Sidorek wrote:
    A czy w ogóle można z poziomu aplikacji mobilnej udostępnić komuś instalacje (podgląd)?


    To co się orientuję to tylko instalacja Fusion Solar, login i hasło, ale tego pewnie nie chcesz.
  • #342
    aqqryq
    Level 7  
    kuba 171 wrote:
    aqqryq wrote:
    Witam, po zawirowaniach z aplikacjami od 3 dni mogę się bez problemu i szybko zalogować do nowej aplikacji, jednak w aplikacji brak jakichkolwiek danych. Czy u Was podobnie, czy to tylko u mnie? Mogę coś zrobić żeby to w końcu działało? (wersja 5.7.008).


    U mnie to samo, po aktualizacji do nowej apki zero danych. Serwer zmieniony na obt zarówno w falowniku jak i w aplikacji. Jakieś pomysły?


    Ja zadzwoniłem do mojego instalatora i ponownie podpiął moją instalację do mojego konta.
  • #343
    SilverFox1971
    Level 10  
    aqqryq wrote:
    kuba 171 wrote:
    aqqryq wrote:
    Witam, po zawirowaniach z aplikacjami od 3 dni mogę się bez problemu i szybko zalogować do nowej aplikacji, jednak w aplikacji brak jakichkolwiek danych. Czy u Was podobnie, czy to tylko u mnie? Mogę coś zrobić żeby to w końcu działało? (wersja 5.7.008).


    U mnie to samo, po aktualizacji do nowej apki zero danych. Serwer zmieniony na obt zarówno w falowniku jak i w aplikacji. Jakieś pomysły?


    Ja zadzwoniłem do mojego instalatora i ponownie podpiął moją instalację do mojego konta.

    I masz dostęp wraz z wszystkimi statystykami?
  • #344
    Krzysiekem11
    Level 2  
    Hej, moja instalacja zniknęła nagle z aplikacji i strony ww. Jeszcze do południa wszystko działało, a teraz cyrki. U Was wszystko działa?
  • #345
    Pieczarkarnia
    Level 10  
    Krzysiekem11 wrote:
    Hej, moja instalacja zniknęła nagle z aplikacji i strony ww. Jeszcze do południa wszystko działało, a teraz cyrki. U Was wszystko działa?


    Nie działa.
    Ani apka, ani pc.
  • #346
    rafalus19822
    Level 8  
    Ja od dwóch dni nie mam danych. W aplikacji i na stronie mam falownik offline.
    nie wiem co mam zrobić? A falownik podłączony do Internetu. Może na falowniku mam zła stronę podaną?

    Ta stronę mam w falowniku
    https://eu5.fusionsolar.huawei.com
  • #347
    rokbok
    Level 32  
    Ja mam intl.fusionsolar.huawei.com, ale na podanej przez Ciebie też powinno działać.
  • #348
    rafalus19822
    Level 8  
    Zmiana nic nie dała, falownik pokazuje ze się połączył a w aplikacji czy na stronie dalej jest offline
  • #349
    andrzej20001
    Level 43  
    U mnie dzidzia. Wszystko jest ok

    FusionSolar aplikacja Huawei i jej wskazania
  • #350
    kuba 171
    Level 6  
    rafalus19822 wrote:
    Zmiana nic nie dała, falownik pokazuje ze się połączył a w aplikacji czy na stronie dalej jest offline

    Dokładnie mam tak samo.
  • #351
    TomiF19
    Level 10  
    Witam. Czy możecie powiedzieć jaka powinna być ustawiona wartość w zaznaczonej pozycji? Jest tam 48% a czy nie powinno być ustawione na 100% ? FusionSolar aplikacja Huawei i jej wskazania Jaka wartość ustawiona jest u Was ? Screen z aplikacji FusionHome
  • #352
    rokbok
    Level 32  
    W zaznaczonej pozycji mam taką samą wartość, natomiast w pozycji "Reactive power change gradient" u mnie jest 20.000, a u Ciebie 125.000.
  • #353
    rafalus19822
    Level 8  
    TomiF19 wrote:
    Witam. Czy możecie powiedzieć jaka powinna być ustawiona wartość w zaznaczonej pozycji? Jest tam 48% a czy nie powinno być ustawione na 100% ? FusionSolar aplikacja Huawei i jej wskazania Jaka wartość ustawiona jest u Was ? Screen z aplikacji FusionHome


    Jakiej mocy masz falownik i na ile mocy masz założone solarów, pewnie to też ma znaczenie na ustawienia
  • #354
    rokbok
    Level 32  
    U mnie falownik 3,68 kW, panele 3,92 kW, jest w Fusion Home jak i w SUN2000 opcja przywrócenia ustawień fabrycznych, używając jej można się zorientować jak fabrycznie jest to ustawione na falowniku.
  • #355
    TomiF19
    Level 10  
    A u mnie instalacja ma w sumie 9.9 kW, a falownik jest większy na późniejszą rozbudowę. Falownik 15kW.
  • #356
    Pieczarkarnia
    Level 10  
    TomiF19 wrote:
    A u mnie instalacja ma w sumie 9.9 kW, a falownik jest większy na późniejszą rozbudowę. Falownik 15kW.


    Przy takim przewymiarowaniu falownik ma słabą sprawność niestety.
    Lepiej jak falownik jest na styk, lub minimalnie mniejszej mocy od paneli.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Po kilku dniach testów stwierdzam, że te aplikacje na PC i telefon są nic nie warte.
    Pokazują głupoty straszne.
    Przykład.
    Porównanie aktualnie produkowanej mocy po LAN i ze strony- LAN 7,6 kW - w apce i na stronie 23kW.
    LAN 12,7 kW- w apce 5,3kW.
    Wygląda jakby te dane były losowo podawane.
  • #357
    Chaberm
    Level 11  
    Pieczarkarnia wrote:

    Po kilku dniach testów stwierdzam, że te aplikacje na PC i telefon są nic nie warte.
    Pokazują głupoty straszne.
    Przykład.
    Porównanie aktualnie produkowanej mocy po LAN i ze strony- LAN 7,6 kW - w apce i na stronie 23kW.
    LAN 12,7 kW- w apce 5,3kW.
    Wygląda jakby te dane były losowo podawane.

    A nie pomyślałeś, że na serwer dane lądują z poślizgiem? Opóźnienie wynosi ok 10 minut.
  • #358
    Pieczarkarnia
    Level 10  
    Chaberm wrote:
    Pieczarkarnia wrote:

    Po kilku dniach testów stwierdzam, że te aplikacje na PC i telefon są nic nie warte.
    Pokazują głupoty straszne.
    Przykład.
    Porównanie aktualnie produkowanej mocy po LAN i ze strony- LAN 7,6 kW - w apce i na stronie 23kW.
    LAN 12,7 kW- w apce 5,3kW.
    Wygląda jakby te dane były losowo podawane.

    A nie pomyślałeś, że na serwer dane lądują z poślizgiem? Opóźnienie wynosi ok 10 minut.


    10 minut?!
    Tego nie wiedziałem.
  • #359
    andrzej20001
    Level 43  
    Co to ma za znaczenie?? Non stop live sledzisz?
  • #360
    rokbok
    Level 32  
    Pieczarkarnia wrote:
    Po kilku dniach testów stwierdzam, że te aplikacje na PC i telefon są nic nie warte.


    Poobserwuj sobie produkcję bezpośrednio z falownika, apka SUN2000 lub Fusion Home Ci pomoże.