Mam problem z Laguną I 1.8 16V 2000r B + LPG. Uszkodzona była sonda lambda, napięcie na wejściu ECU 0.4V mierzone bez sondy lub z sondą identyczne. Na samej sondzie 0V. Po wymianie sonda reaguje gdy np przytykam dolot , jest 0.1V do 0,9V, jednak na biegu jałowym napięcie stoi na 0.7V i nie ma oscylacji. Temperatura powietrza 58 - 60 stopni, ciśnienie z mapsensora 0,44 na jałowym, 0,2 przy dodawaniu gazu, 1080 gdy silnik nie pracuje. Temperatura płynu 102°. Czasy wtrysku 3,5ms. Ogólnie sterownik przelewa, świece okopcone na czarno.
Kąt wyprzedzenia zapłonu skacze 3° do 16°.
Wcześniej wymieniałem listwę wtryskowa gdyż wtryskiwacz miał przerwę - zainstalowałem z Laguny II 2.0 16V - wg internetu powinien pasować. Kąt wyprzedzenia zapłonu skacze 3° do 16°.
Kąt wyprzedzenia zapłonu skacze 3° do 16°.
Wcześniej wymieniałem listwę wtryskowa gdyż wtryskiwacz miał przerwę - zainstalowałem z Laguny II 2.0 16V - wg internetu powinien pasować. Kąt wyprzedzenia zapłonu skacze 3° do 16°.