Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OneDrive - jak uwidocznić dodawane foldery bez udostępniania wszystkich plików?

DAREK-2 01 Sie 2020 17:10 66 0
  • #1
    DAREK-2
    Poziom 16  
    Witam.
    Cel:
    Synchronizacja i automatyczna widoczność folderów pomiędzy komputerami w folderze systemowym Windows za pośrednictwem aplikacji OneDrive przypisanej do jednego konta, celem pracy na ich aktualnych wersjach bez wybierania opcji Udostępnij wszystkie pliki.
    Podjęte czynności:
    One Drive >> Konto >> Wybierz foldery >> odznaczyłem widoczność folderu z dokumentami, których nie chce synchronizować i uwidaczniać.
    Problem: po dodaniu folderu z plikami nie jest on automatycznie dostępny na drugim komputerze w folderze systemowym aplikacji One Drive. Żeby był dostępny trzeba wejść w One Drive >> Ustawienia >> Konto >> Wybierz foldery i zaznaczyć z palca jego widoczność.
    Jest to mega słabe.
    Połowicznym rozwiązaniem problemu jest udostępnienie wszystkich plików ale tak jak napisałem - nie chce tego robić.
    Pytanie:
    Jak sprawić, żeby nowo dodawane foldery były synchronizowane i automatycznie widoczne dwukierunkowo w folderze systemowym Windows OneDrive bez udostępniania wszystkich folderów, które wcześniej wyłączyłem z widocznych?