Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Krajalnica Zelmer Typ 493 - Nie włącza się po odbiorze paczki

TomSven 04 Aug 2020 22:53 756 5
    TomSven
    Level 2  
    Dzień dobry,

Członek rodziny wysłał mi ostatnio w paczce krajalnicę Zelmer alexis Typ 493, która była w pełni sprawna przed wysyłką. Gdy odebrałem paczkę i podłączyłem krajalnicę do zasilania okazało się, że nie reaguje na włącznik. Rozebrałem ją, ale jestem nieco zielony w elektronice i nie bardzo wiem, co mogło ulec uszkodzeniu (jakiś bezpiecznik,mikrowłącznik). Obawiam się, że wizyta w serwisie w przypadku wartości sprzętu mija się z celem, a z drugiej strony szkoda krajalnicy, bo to solidny sprzęt, który służył do momentu wysyłki przez wiele lat.
    zadam64
    Level 38  
    Jakaś reklamacja - zwrot /ubezpieczenie przesyłki? Może jakiś magik ją ożywi jak posiada wiedzę z naprawy małego AGD i styczność z urządzeniami elektrycznymi. Może tylko brak styku na szczotce wirnika od wstrząsu.
    Tutaj do podglądu części
    https://north.pl/czesci-do-krajalnic/czesci-z...-do-493-krajalnicy-zelmer,0,493,m1633767.html
    Bardzo często uszkodzony jest sam przycisk mechaniczny
    Krajalnica nie posiada żadnej elektroniki oprócz silnika i mikrowyłącznika, przewodu zakończonego wtykiem.Tyle z osprzętu elektrycznego.
    TomSven
    Level 2  
    Dziękuje za odpowiedź. Reklamacja paczki odpada, bo ani karton, ani krajalnica nie ma śladów uszkodzenia, a przesyłka była dobrze zabezpieczona, więc wygląda, że uszkodzenie mogły wywołać wstrząsy. Rozebrałem krajalnicę, niestety na pierwszy rzut oka wszystko jest ok (podeślę zdjęcia). Jak sprawdzić ten styk na szczotce wirnika - z góry przepraszam za głupie pytania.
    zadam64
    Level 38  
    Szczotki mają się swobodnie poruszać w swoich prowadnicach.