Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Skoda Felicia 1.6 1997 rok - olej, płyn chłodn. itp. "Remont", wymiana

ITSpec. 08 Aug 2020 12:21 585 14
    ITSpec.

Level 40  
    Dzień dobry

Stary samochód, Skoda Felicia 1.6 z 1997 roku. Założona instalacja gazowa.
    Jeździła starsza osoba, trochę sprzętu "robotniczego" było wożone, ogólnie jest zaniedbany, słabo serwisowany.
    Czasami gaśnie na luzie, traci moc przy wyższych obrotach.

Chciałbym zrobić płukanie silnika, zmienić olej, być może płyn chłodniczy, hamulcowy, ale zupełnie nie znam się na samochodach.
    Czy coś jeszcze można by było zrobić "w domu", aby poprawić / wydłużyć żywotność części? (oprócz ogólnego przeglądu - jest do lutego 2021).

Dziękuję i pozdrawiam.

Skoda Felicia 1.6 1997 rok - olej, płyn chłodn. itp. "Remont", wymiana
    Skoda Felicia 1.6 1997 rok - olej, płyn chłodn. itp. "Remont", wymiana Skoda Felicia 1.6 1997 rok - olej, płyn chłodn. itp. "Remont", wymiana
  • Helpful post
    enhanced
    Level 43  
    A coś gdzieś cieknie czy słabo hamuje czy spalanie ma podywższone?
    Olej zawsze możesz wymienić skoro nie wiesz kiedy zmieniano razem z filtrem oleju.

A to gaśnie i traci moc na gazie ? Podpinałeś się pod komputer gazowy? Sprawdzany filtry gazu? I ogólnie co tam siedzą za cześći w tym gazie bo może już na wykończeniu? Ściągnij tą plastikową osłonę na silniku to zrób zdjęcie.
    Sprawdź jak wyglądają świece po wykręceniu oczywiście na zimnym silniku.

Płukanki bym nie robił chyba żeby zaszkodzić.

Kupiłeś czy co?
    ITSpec.

Level 40  
    Nie cieknie, podwozie suche.