Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips FA/FT/FP 9300 - Działa tylko radio, nie można zmienić trybu

scer23 16 Aug 2020 14:18 723 19
    scer23
    Level 13  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Wczoraj wpadła mi w ręce wieża Philips FA/FT/FP 9300. Wieża włącza się, odbiera radio (dosyć słabo bo może dwie stacje, ale jednak), lecz nie mogę zmienić trybu pracy na gramofon, magnetofon czy aux. Po kliknięciu któregokolwiek z trybów urządzenie na chwilę cichnie i po chwili znów wraca na radio. Mechanizmy magnetofonu i gramofonu pracują poprawnie. Nie wiem co może być przyczyną, nie znam się na tym aż tak, może ktoś ma pomysł co może być problemem. Pozdrawiam
    398216 Usunięty
    Level 43  
    Nie mam pewności czy w tej wieży również, ale w niektórych Philips stosował taki "myk", że po włączeniu wieża sprawdzała funkcje wszystkich podłączonych do niej odtwarzaczy i jak z którymś występował problem - nie pozwalała go włączyć.
    Powinno być słychać po podłączeniu zasilania (wtyczką i potem klawiszem) czy i co się dzieje w CD, magnetofonie.
    Często przyczyną były paski - jak nie potrafił się magnetofon "zresetować" (mechanicznie ustawić w pozycji stop), występowała blokada jak piszesz. Podobnie z paskami w napędzie szuflady CD.
    Ogólnie biorąc - jak się na tym DOBRZE nie znasz, lepiej będzie oddać do serwisu. Philips często w swoich sprzętach stosował dość ...(;) ) dziwne rozwiązania i trzeba mieć chociaż o nich ogólne pojęcie by prawidłowo zinterpretować objawy.
    scer23
    Level 13  
    398216 Usunięty wrote:
    Nie mam pewności czy w tej wieży również, ale w niektórych Philips stosował taki "myk", że po włączeniu wieża sprawdzała funkcje wszystkich podłączonych do niej odtwarzaczy i jak z którymś występował problem - nie pozwalała go włączyć.