Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oponeo problem z uznaniem reklamacji

cyborg39 07 Wrz 2020 12:23 7044 132
  • #121
    DjMapet
    Poziom 43  
    Fajna perspektywa - wysłać produkt do ekspertyzy podmiotowi, który jest powiązany z udzielającym gwarancji. :-)

    żałosna udręka napisał:
    To jest linia obrony, trzeba by podważyć tą teorię.

    Nawet jak byś znalazł ośrodek, który by ją podważył, to pewnie znajdzie się taki, który tę podważy. Poza tym na pewno nie będzie Cię stać na lepszych prawników.
    Warunki gwarancji są tak skonstruowane, że nawet jak by te opony nie były używane, to dowiedziono by nieodpowiedniego składowania/przechowywania, więc i tak były by marne szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

    Daj spokój, odpuść bo puszczą Cię w skarpetkach i nie kupuj opon, dla których warunki gwarancji są skonstruowane na "Europę wschodnią". :|

    Pozdrawiam.
  • #122
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Niech autor napisze do Poznań Bridgestone albo wyzej. Jednak uszkodzenia mechaniczne(scięcie bieżnika) są bardzo widoczne. Raczej kopanie się z koniem
  • #123
    Grzegorz740
    Poziom 33  
    robokop napisał:
    Grzegorz740 napisał:
    Zastanawiam się dlaczego z niego nie chcesz skorzystać?
    Bo woli bić pianę. Ot taki influencer - "jak dacie mi nowe opony, za moje zniszczone, to was będę reklamował".


    To jest sedno sprawy. Nic dodać nic ująć.

    Trafne podsumowanie.
  • #124
    E8600
    Poziom 38  
    Jeśli te większe pęknięcia w bieżniku powstały zanim opona została nierównomiernie wycięta to nie trzeba było czekać tylko reklamować (wówczas była duża szansa na pozytywny werdykt). Autor dopiero znalazł czas gdy na podstawie nierównomiernego zużycia opony większość stwierdzi, że auto nie było w pełni sprane. Takim zaniechaniem drastycznie obniżył swoje szanse na rekompensatę.
    Przy obecnym stanie opony wątpliwe aby ktokolwiek orzekł inaczej i autor dobrze o tym wie również o tym gwarant.
  • #125
    gulson
    Administrator Systemowy
    Będę bronił trochę Oponeo, bo jako jedynie jeszcze są w rękach polskich a widzę, że są robieni przez zagraniczne korporacje. Oponeo już dawno powinno mieć własne opony, mieli by kontrolę nad procesem produkcji. Są tylko pośrednikiem a muszą nadstawiać tyłek za to, że międzynarodowi producenci nie potrafią dopilnować swojej produkcji i jakości lub oferują produkt na rynek "wschodni". Zresztą Oponeo ma już taki monopol a także ogromną bazę opinii i reklamacji, że ja bym wywalił z magazynu wszystkie marki opon, gdzie użytkownicy się skarżą. Nie będą mieli producenci w ogóle sprzedaży, to może jeden z drugim zaczną oferować towar lepszej jakości dla Polaków. Nie wiem po co ludziom chcą dać tak wielki wybór opon, zobaczcie:
    Oponeo problem z uznaniem reklamacji
    Oszaleć można, przecież tego nie da się kontrolować. A opona to opona. Zrobić markę budżetową, średnią i wysoką i tyle. Proste zakupy.
    Producenci sami będą błagać, aby się znaleźć w ofercie.
  • #126
    vodiczka
    Poziom 43  
    gulson napisał:
    Będę bronił trochę Oponeo, bo jako jedynie jeszcze są w rękach polskich a widzę, że są robieni przez zagraniczne korporacje.
    Jak napisałem w tym temacie, jestem zadowolony z usług Oponeo (kupiłem opony Kleber) ale widzę problem nieco inaczej. Oni kupują opony jak najtaniej, nie tylko z bieżącej produkcji ale również tzw. "leżaki magazynowe". Postępują w myśl zasady "duży obrót, mały zysk jednostkowy" i dlatego utrzymują duży asortyment. Zgadzam się, że powinni zrezygnować z producentów, na których wyroby mają statystycznie 2-3 razy więcej reklamacji niż na pozostałe.
  • #127
    proletariat
    Poziom 4  
    No przecież okres rękojmi minął, a gwarancja jest zależna od sprzedawcy i producenta. Myślę, że oponeo nie bazuje na swoim zdaniu tylko wysyła zdjęcia i opis do producenta. 3 letnie opony to raczej już zużyty towar. Zobacz czego dotyczy gwarancja bo wątpię, aby sobie strzelali w kolano dając 5cio letnią gwarancję na takie rzeczy. Poza tym jak się nie zgadzasz to jeszcze jest Rzecznik Praw Konsumenta i Polubowne załatwianie reklamacji zanim pójdziesz do sądu.
  • #128
    bearq
    Poziom 37  
    vodiczka napisał:
    Oni kupują opony jak najtaniej, nie tylko z bieżącej produkcji ale również tzw. "leżaki magazynowe".

    Przecież kupując tam opony masz podana datę produkcji opon dostępnych w ich magazynie więc jakie leżaki? Jak Ci się data nie podobna to nie kupujesz
  • #129
    vodiczka
    Poziom 43  
    bearq napisał:
    Przecież kupując tam opony masz podana datę produkcji opon dostępnych w ich magazynie więc jakie leżaki?
    Te które wyprodukowano 4-6 miesięcy wcześniej i słabo rokujące sprzedaż przed upływem 12 miesięcy. Na nie Oponeo uzyskuje duże upusty a sprzedając je również taniej nie ma problemu z ich zbyciem. Nie pisałem, że Oponeo ukrywa datę produkcji opon.
  • #130
    bearq
    Poziom 37  
    vodiczka napisał:
    bearq napisał:
    Przecież kupując tam opony masz podana datę produkcji opon dostępnych w ich magazynie więc jakie leżaki?
    Te które wyprodukowano 4-6 miesięcy wcześniej i słabo rokujące sprzedaż przed upływem 12 miesięcy. Na nie Oponeo uzyskuje duże upusty a sprzedając je również taniej nie ma problemu z ich zbyciem. Nie pisałem, że Oponeo ukrywa datę produkcji opon.

    Bardzo możliwe ale czy to oznacza że to wadliwy produkt? Czy ktoś siłą te opony komuś sprzedaje czy każdy ma wolny wybór?
  • #131
    vodiczka
    Poziom 43  
    bearq napisał:
    Bardzo możliwe ale czy to oznacza że to wadliwy produkt? Czy ktoś siłą te opony komuś sprzedaje czy każdy ma wolny wybór?
    Czy napisałem, że nowa opona starsza niż pół roku to wadliwy produkt a Oponeo świadomie handluje wadliwymi produktami :?:
    Napisałem wyraźnie, że jestem zadowolony z usług Oponeo.
  • #132
    pawlik118
    Poziom 27  
    Tak działa oponeo. Dla niewtajemniczonych - Nokian od rosjan miał wpadkę - wszystkie pękały i nadawały się na śmietnik o czym oponeo doskonale wie bo mieli całą masę reklamacji. Finlandzkie były ok. Oponeo problem z uznaniem reklamacji
  • #133
    vodiczka
    Poziom 43  
    pawlik118 napisał:
    Dla niewtajemniczonych - Nokian od rosjan miał wpadkę - wszystkie pękały i nadawały się na śmietnik
    Może kolega wtajemniczony wie czy wpadka dotyczyła jednej partii wyrobu czy dłuższego okresu produkcji.