Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Autocom truck 2020 Proszę o opinię.

ivan111 22 Aug 2020 09:15 3915 23
  • #1
    ivan111
    Level 13  
    Witam czy ktoś może korzysta z autocom truck 2020 ?
  • #2
    iWaM
    Level 19  
    Nie sądzę że ktoś wydał takie wielkie pieniądze na niezbyt fajny interfejs, raczej każdy by kupił jaltesta lub texe, ale to moje zdanie.
    A jeśli pytasz o wersję wiadomo jaką to zatrzymała się na 2016, choć realnie obsługuje auta 2013 -2014 w zależności od marki.
  • #3
    Chavez
    Level 25  
    Starsze wersje nie mogły łączyć się z naczepami, a ta tylko przez 1 rodzaj kabla.
  • #4
    ivan111
    Level 13  
    Chodzi mi o wersję oryginalną z tego roku a cena autocoma to prawie połowa ceny texy czy jaltesta
  • #5
    MobilTruck
    Level 31  
    ivan111 wrote:
    Chodzi mi o wersję oryginalną z tego roku

    Ja również poproszę jak kolega,o opinie, i może któryś z kolegów ma namiary na przedstawiciela żeby jakąś prezentacje zrobił.Konkretnie interesuje mnie możliwość diagnostyki Daf po 2017roku.
  • #6
    ivan111
    Level 13  
    Niestety chyba tutaj odpowiedzi nie uzyskamy. Mimo to zamówiłem taki zestaw. Wejdź na autocom.se i tam masz namiar na przedstawiciela w pl. Bodajże Tomcar. Niestety jako takiej prezentacji ani testowego sprzétu nie posiadają.
  • #7
    MobilTruck
    Level 31  
    Dzieki ivan. Znajomy znajomego ma delphi w orginale z tego roku wiec,może uda się mi go poprosić żeby podjechał do mnie i pokazał co można tym zrobić w poliftowych dafach,bo różnica miedzy texa w cenie jest niewielka a też mam zamówioną prezentacje u nich.
  • #9
    MobilTruck
    Level 31  
    Super,ale to co widać w załączonym foto nie jest tak naprawdę dla mnie miarodajne,bo to że widać "możliwość diagnostyki" sterownika, nie oznacza że zostanie zdiagnozowany.W załączonym pliku z oficjalnej strony delphi (bliźniacze oprogramowanie),widać że nie wiele można zrobić w wyżej wymienionym prze zemnie sprzęcie.
  • #10
    ivan111
    Level 13  
    Jak na razie łączyłem z euro 5 Scania daf Volvo naczepy na knoor i Volvo fh4 e6 .To muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczony.Jak będę miał jakieś nowsze e6 to zobaczymy jak daje sobię radę.
  • #11
    MobilTruck
    Level 31  
    A jak kolego wygląda sprawa z schematami?jest jakaś baza czy wszystko online?
  • #12
    szy18
    Level 14  
    ivan111 wrote:
    Jak na razie łączyłem z euro 5 Scania daf Volvo naczepy na knoor i Volvo fh4 e6 .To muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczony.Jak będę miał jakieś nowsze e6 to zobaczymy jak daje sobię radę.


    kolego ivan jaka cena za ten soft ?
  • #13
    MobilTruck
    Level 31  
    szy18 wrote:
    kolego ivan jaka cena za ten soft ?

    To nie soft tylko kpl z głowicą diagnostyczną i kluczem sprzętowym. Bez rabatów na znanym portalu aukcyjnym to 13tyś zł,gdzie texe truck można wyrwać za nie całe 15 tyś wiec dla tego ponawiam pytanie co z schematami w autocomie?
  • #14
    ivan111
    Level 13  
    Schematów jeszcze nie sprawdzałem .Ale są. A co do texy to do puki płacisz aktualizacje to wszystko działa.Ale jak już przestajesz płacić to działa tylko jako tester do odczytu błędów zero programowania. Autocom dzieła cały czas nawet gdy nie masz wykupionej aktualizacji. A cena jest ustalana indywidualnie... zależy co potrzebujesz przewody ? Głowicę go naczep ? Jedno jest pewne najtaniej w pl dostaniesz w Tomcar Stęszew.
  • #15
    Chavez
    Level 25  
    @ivan111
    Ja mam Texe, bez aktualizacji 2 albo 3 lata i mogę programować sterowniki. Czasami się zacina, jak każdy komputer.
  • #16
    ivan111
    Level 13  
    Rozważałem zakup texy , miałem nawet testówkę . Ale uzyskałem info , że jak skończy się roczna aktualizacja i nie wykupie kolejnej to funkcje programowania będą niedostępne.
  • #17
    MobilTruck
    Level 31  
    ivan111 wrote:
    Rozważałem zakup texy , miałem nawet testówkę . Ale uzyskałem info , że jak skończy się roczna aktualizacja i nie wykupie kolejnej to funkcje programowania będą niedostępne.

    Ktoś Cię w błąd wprowadził,płatna jest dodatkowo jak na chwilę obecną pompc zdalna,reszta jak pisze Chavez
  • #18
    Chavez
    Level 25  
    Tak, płatne są "biuletyny techniczne" i chyba "rozwiązywanie problemów". Nie wiem czy warto to kupować.
  • #19
    ivan111
    Level 13  
    Możliwe ... Dostałem info od przedstawiciela ,że opcje które w testowym nie działały miały ikonkę zamkniętej kłudki. Działają tylko po wypełnieniu oświadczenia i w czasie gdy jest wykupiona aktualizacja.
  • #20
    T5
    Admin of Cars group
    Dopytaj przedstawiciela o szczegóły.
    Czy po okresie próbnym , bez wykupionego abonamentu sprzęt będzie działał, czy brak wykupienia aktualizacji coś blokuje.
    Zaproponuj przedstawicielowi wypowiedzenie się w tym temacie.
    Może się w tym przypadku z mną skontaktować.
  • #21
    Chavez
    Level 25  
    Te funkcje z kłódką działają po wypełnieniu oświadczenia i musi być dostęp do Internetu. U nie cały czas to działa 2 lata bez aktualizacji.
  • #22
    ivan111
    Level 13  
    Chavez wrote:
    Te funkcje z kłódką działają po wypełnieniu oświadczenia i musi być dostęp do Internetu. U nie cały czas to działa 2 lata bez aktualizacji.
    . Być może przedstawiciel był nie kompetentny albo firma mieniła politykę. I może teraz zakupiony sprzęt nie będzie działał ?
  • #23
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    ivan111 wrote:
    ikonkę zamkniętej kłudki działają tylko po wypełnieniu oświadczenia
    to oświadczenie to nic innego jak tzw. Special code który wpisujesz aby je odblokować a dostajesz go wtedy, gdy podpisujesz że bierze na siebie ( właściciel sprzętu) odpowiedzialność za zmiany które będzie wykonywał używając tegoż oprogramowania.

    Nie wiem czy jest aktualny ale tak to mniej więcej wyglądało:
  • #24
    carriermistral
    Level 11  
    Pytanko do obeznanych. Jaką wersje Autocom kupić, żeby się dobrze łączył z Volvo i Renault Dxi Euro5?
    Mam aktualnie jakiś standard multidiag trucks i to jest loteria raz się połączy z jednym autem i działa wszystko, przejdę do drugiego i już działa tylko OBD. Potem wrócę do tego pierwszego i przestaje łączyć w trakcie działania. Nie wiem czy coś robię źle, ale już zmieniałem komputery i na nowo stawiałem xpka 32 bit, ale cały czas loteria. Nie interesują mnie texy i jaltesty - przerost formy nad treścią. Tylko i wyłącznie coś co daje możliwość odczytu/kasowania błędów, kalibracji sprzęgła, resetu APM czy ustawienia poduszek.