Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

W jaki sposób zabrac się za diagnozowanie VW golf IV tdi

09 Paź 2005 13:12 15609 19
  • Poziom 25  
    Witam mam pytanie jak zabrac się za diagnozowanie parametrów silnika VW golf IV TDi 110KM 99r. Mam takiego golfa w którym prawopodobnie uszkodzony jest przepływomierz. Objawy sa takie że samochód rozpędza się jak żółw. Zmontowałem sobie interfejs na MAX232 i próbowałem połaczyć się przez OBD aby spróbowac czy cos się komunikuje niestety zonk brak komunikacji. Jeśli próbowałem Programem VAG-com to wykrywało interfejs ale nie można było nic zczytac. Może ma ktos sprawdzony schemat interfejsu i sprawdzony soft którym mozna zdiagnozować pracę silnika to będe wdzięczny. Przydały by sie jeszcze wskazówki jakies bo jestem początkującym w tej dziedzinie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam. Weź do tego Interface na OPTO (MAX 232 często nie śmiga w takich nowych mobilach). Jak sie połączysz to wszystko widać ;) wystarczy VAG

Pozdrawiam Sadek
  • Poziom 19  
    do tego będzie ci potrzebny Wag, znajdziesz go mbez problemów
  • Poziom 18  
    Sam się zdziwiłem ,że udało się zdiagnozować silnik w POLO 1.2 z 2002 roku za pomocą interfejsu OPTO.Wszystko przebiegło bez problemów uzywając programu VAG-COM.
    Tak więc spróbuj uzyć jak napiasał SADY interfejsu OPTO i programu VAG-COM.Powinno udać się zdjagnozować twoją furkę:)
  • Poziom 25  
    nie chce robic kolejnego interfejsu najlepiej jak by to działało na max232 lub ewentualnych modyfikacjach tego układu.
    Poczytaj kolego troszke na forum i zrozumiesz że taka jest specyfika układu, że robi starsze modele, a OPTO nowsze.
  • Użytkownik obserwowany
    mmzajcu napisał:
    nie chce robic kolejnego interfejsu najlepiej jak by to działało na max232 lub ewentualnych modyfikacjach tego układu.

W tym aucie chodzi MAX na 100%. Proponuje wypiąć radio i spróbować.....