Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Octawia 2016 1.6 TDI CXX - Nastawnik Turbiny Zablokowany

bula17 23 Aug 2020 20:34 441 3
  • #1
    bula17
    Level 22  
    Witam borykam sie z Octawia 2016 1.6 TDI Błąd Filtr czastek stałych zbyt duże nagromadzenie błąd stały oraz jednostka przestawiania turbiny zablokowana P00AF



    Zrobiłem do tej pory sprawdziłem podciśnienia jest ok z Vacu 0.9 na gruszke dochodzi 0.7 podmieniłem N75 , Sprawdziłem szczelność gruszki turbiny jest ok geometria chodzi jednym palcem zero bez żadnego oporu po odpaleniu gruszkę wciąga bez żadnego problemu .
    Podmieniłem gruszkę turbiny z czujnikiem na sprawna zero poprawy .
    Filtr dpf robi dopalanie na postoju robi procedurę ale niestety masa sadzy rośnie a nie maleje i błąd nadal stały juz powoli brakuje mi pomysłów .

    Wrzucam kod błędu z ramka napięcie 3.8 nie zmienia się niezależnie od położenia gruszki a fizycznie gruszkę nową zmieniam vacumetrem oraz wartość mierzona i oczekiwana strasznie się rózni 85 % wymagana a rzeczywista 10% .

    Jeszcze dla upewnienia N75 mam górny ATM f Powietrza , środkowy króciec vacupompa , dolny do turbiny egr elektrczny wiec podcisnień wiecej brak .
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    beryas
    Level 30  
    Witam
    Sprawdz czy po zapaleniu silnika wciaga gruche do spodu.
    Podcisnienie gruchy sprawdzales na koncu wezyka przy samej gruszce?
  • #3
    bula17
    Level 22  
    beryas wrote:
    Witam
    Sprawdz czy po zapaleniu silnika wciaga gruche do spodu.
    Podcisnienie gruchy sprawdzales na koncu wezyka przy samej gruszce?


    Po odpaleniu geometria płynie zmienia położenie .

    Podciśnienie sprawdzane na samym końcu również sprawdziłem zaworek jedno kierunkowy przy wyjściu z vacu daje tylko w jedna stronę
  • #4
    bula17
    Level 22  
    Napociłem sie ale ogarnięte kierowcy przetarły się podcisnienia i w połowie na złączach połączył cienki z grubym i gruby z cienkim dlatego nie pasowało mi inaczej podciśnienia założyć poza tym klient nie informował ze coś było robione dziękuje za zaangażowanie w temat .