Witam
Oddalem autko na warsztat jeżdżące normalnie lekko cieklo paliwo paliwo z przewodu przelewów zostaly wymienione na nowy zamiennik po wymianie puste auto na prostej drodze od ok 2500 obr sie krztusi i dusi pod górkę od 1800 obr. Zasugerowalem wymienic ponownie na inny nowy auto odzylo ale okazalo sie ze przewod jest uszkodzony i tryska paliwo. Trzeci nowy zamiennik nic nie cieknie ale objawy jak przy pierwszym. Jakies pomysly? Oprócz podlaczenia się do komputera gdyż auto od zakupu nie łączy się...
Oddalem autko na warsztat jeżdżące normalnie lekko cieklo paliwo paliwo z przewodu przelewów zostaly wymienione na nowy zamiennik po wymianie puste auto na prostej drodze od ok 2500 obr sie krztusi i dusi pod górkę od 1800 obr. Zasugerowalem wymienic ponownie na inny nowy auto odzylo ale okazalo sie ze przewod jest uszkodzony i tryska paliwo. Trzeci nowy zamiennik nic nie cieknie ale objawy jak przy pierwszym. Jakies pomysly? Oprócz podlaczenia się do komputera gdyż auto od zakupu nie łączy się...