Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volkswagen Crafter 2.5 tdi 136 - Przelewy wtryskowe brak mocy po wymianie

SCU-Polska 02 Sep 2020 14:57 1125 8
Wago
  • #1
    SCU-Polska
    Level 2  
    Witam
    Oddalem autko na warsztat jeżdżące normalnie lekko cieklo paliwo paliwo z przewodu przelewów zostaly wymienione na nowy zamiennik po wymianie puste auto na prostej drodze od ok 2500 obr sie krztusi i dusi pod górkę od 1800 obr. Zasugerowalem wymienic ponownie na inny nowy auto odzylo ale okazalo sie ze przewod jest uszkodzony i tryska paliwo. Trzeci nowy zamiennik nic nie cieknie ale objawy jak przy pierwszym. Jakies pomysly? Oprócz podlaczenia się do komputera gdyż auto od zakupu nie łączy się...
  • Wago
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • Wago
  • #3
    Sielta
    Level 2  
    Witam. Czy mógłbym wiedzieć jaki był problem bo przerabiam ten sam temat czwarty komplet przelewu już idzie pomijając wszystkie czujniki od których zacząłem tą mękę. Bardzo bym prosił o odpowiedź bo zostały tylko wtryski ( choć silnik chodzi równo i nie dymi) czy też kupić przelewy a ASO. Z góry dziękuję
  • #5
    SCU-Polska
    Level 2  
    Witam
    U mnie w końcu okazal się zbieg okoliczności ze awarie sie zbiegly natomiast co do zamienników przelewów w pewnym sensie sie zgodze w tych chinczykach nie trzyma zaworek dmuchalismy w kazdy dostarczony przez hurtownie.... leczokazalp się że istnieje poprawny zamiennik chyba czeski w kazdym badz razie powinien mi zostac jeden czeski orginalnie zapakowany wiec jak ktos potrzebuje to odstąpię w tej cenie co zakupilem bo faktura tez jest w księgowości... jak cos to służę
    Pozdrawam
  • #6
    Sielta
    Level 2  
    Dziękuję za informację. Proszę o podpowiedz z czym się awarie zbiegły. U mnie w tanich zamiennikach nie trzymają zaworki lecz po zalozeniu droższego za 450 zł pęknął wężyk między wtryskami.
  • #7
    SCU-Polska
    Level 2  
    U mnie pierwszą awarią były przelewy a wlasciwie jeden pękł zatrzask trzymający i przed 3000 tys obr poprostu się rozlaczal co skutkowało tym iz auto nagle tracilo moc o nie chcialo jechac przy okazji ropa lala sie spod maski i z taką pierwszą awarią pojazd zjechał na warsztat tam byla gimnastyka i chyba z 10 przelewów zamiennikow chinskich przetestowanych ale wszystkie byly uszkodzone i poszly na przyjętą zresztą reklamacje..
    Wreszcie przelewy udało się załatwić dobre auto wyjezdza z warsztatu jedzie 2 km i identyczny objaw jak wczesniej oprócz wycieku paliwa powrót na warsztar i chyba 4 miesiące zanim ktos doszedl ze od strony grodzi silnika poprzecierala się jakaś wiązka kablowa...
  • #8
    Sielta
    Level 2  
    Dziękuje, a ile by Pan sobie życzył za ten przelew?