Witam.
Proszę o pomoc w naprawie urządzenia.
Mam KONICA MINOLTA 224e bez dysku twardego!.
Po założeniu dysku (TOSHIBA 320GB) urządzenie wyświetla komunikat
(resetuj hasło dysku twardego).
Podczas resetowania hasła w ustawieniach administratora mimo kilkunastokrotnej próby nie udaje się tego zrobić.
Podczas wgrywania firmware z podłączonym dyskiem twardym wyświetla się komunikat
MFP CONTROLLER Download N.G.
Podczas wgrywania firmware z wyłączonym dyskiem mam complete.
Nie pomaga wymiana dysku na inny. Sprawdzałem 4 sprawne.
Jak pozbyć się tego hasła aby dysk funkcjonował w urządzeniu
Pozdrawiam.

Proszę o pomoc w naprawie urządzenia.
Mam KONICA MINOLTA 224e bez dysku twardego!.
Po założeniu dysku (TOSHIBA 320GB) urządzenie wyświetla komunikat
(resetuj hasło dysku twardego).
Podczas resetowania hasła w ustawieniach administratora mimo kilkunastokrotnej próby nie udaje się tego zrobić.
Podczas wgrywania firmware z podłączonym dyskiem twardym wyświetla się komunikat
MFP CONTROLLER Download N.G.
Podczas wgrywania firmware z wyłączonym dyskiem mam complete.
Nie pomaga wymiana dysku na inny. Sprawdzałem 4 sprawne.
Jak pozbyć się tego hasła aby dysk funkcjonował w urządzeniu
Pozdrawiam.
