Witam
Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże:
1-tydzień
Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy tydzień, czasami ten błąd się zaświecał a były dni że ani razu. Pobór adblue normalny.
Po zjeździe na bazę wizyta u znajomego mechanika, podłączył komputer i wyszło że wtrysk na 1 i 3 cylindrze.
Postanowiłem że pojedzie jeszcze na tydzień w trasę i będziemy obserwować.
2-tydzień
Objawy takie same jak w pierwszym tygodniu tylko doszedł problem że około środy przestało pobierać adblue.
Zjazd na bazę w piątek i wizyta w serwisie Renault na komputer bo znajomy nie mógł.
Serwis stwierdził że:
-wszystkie wtryski plus obsady do wymiany
-wymiana pompy i wtrysku Adblue
-wymiana zaworu podstawy filtrów
Czy ktoś może podpowiedzieć co jest grane, spalanie nie wzrosło, mocy nie brakuje, nie kopci. Czy problem z Adlbue może być powiązany z problemem z wtryskami. Tak informacyjnie wtryski i obsady były już wymienione na nowe przy przebiegu 550tyś auto ma teraz 820tyś.
Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże:
1-tydzień
Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy tydzień, czasami ten błąd się zaświecał a były dni że ani razu. Pobór adblue normalny.
Po zjeździe na bazę wizyta u znajomego mechanika, podłączył komputer i wyszło że wtrysk na 1 i 3 cylindrze.
Postanowiłem że pojedzie jeszcze na tydzień w trasę i będziemy obserwować.
2-tydzień
Objawy takie same jak w pierwszym tygodniu tylko doszedł problem że około środy przestało pobierać adblue.
Zjazd na bazę w piątek i wizyta w serwisie Renault na komputer bo znajomy nie mógł.
Serwis stwierdził że:
-wszystkie wtryski plus obsady do wymiany
-wymiana pompy i wtrysku Adblue
-wymiana zaworu podstawy filtrów
Czy ktoś może podpowiedzieć co jest grane, spalanie nie wzrosło, mocy nie brakuje, nie kopci. Czy problem z Adlbue może być powiązany z problemem z wtryskami. Tak informacyjnie wtryski i obsady były już wymienione na nowe przy przebiegu 550tyś auto ma teraz 820tyś.