Witam.
Mam pytanie dotyczące naprawy samochodu Renault Megane ph III, 2009 r, 2.0, benzyna.
Auto nie ma iskry na żadnym cylindrze, również nie dochodzi napięcie oraz brak kluczowania wtryskiwaczy.
Poprzedni mechanik zdiagnozował usterkę immo. Właściciel zdecydował się aby wstawić emulator immo. Tak też zostało zrobione. Sterownik (Continental EMS 3110) został wysłany do firmy... Firma zamontowała emulator CAN. Gdy wkładałem już ten sterownik na desce pojawił sie napis "skontroluj układ wtryskowy" oraz przepala bezpiecznik F21 w komorze silnika w skrzynce UCH.
Gdy zadzwoniłem do firmy... dowiedziałem się że dioda na emulatorze powinna raz błysnąć, a tu świeci cały czas na zielono, wiec powinien zostać dołożony jeszcze przekaźnik szybkiego działania aby ten emulator poprawnie działał.
W aucie zostało ostatnio wymienione:
czujnik położenia wału
sprawdzona wiązka świece - wtryski
Czy trop z immobilizerem jest odpowiedni?
Czy jeśli okaże się że sterownik kaput to również trzeba dokładać emulator? Albo wymieniać skrzynkę uch?
Dodam, że też przejrzałem wszystkie bezpieczniki i nic. W aucie również nie działają kierunki, a awaryjne są. Przy otwieraniu i zamykaniu również mrugają.
Mogę liczyć na podpowiedź, może ktoś miał podobny przypadek?
Mam pytanie dotyczące naprawy samochodu Renault Megane ph III, 2009 r, 2.0, benzyna.
Auto nie ma iskry na żadnym cylindrze, również nie dochodzi napięcie oraz brak kluczowania wtryskiwaczy.
Poprzedni mechanik zdiagnozował usterkę immo. Właściciel zdecydował się aby wstawić emulator immo. Tak też zostało zrobione. Sterownik (Continental EMS 3110) został wysłany do firmy... Firma zamontowała emulator CAN. Gdy wkładałem już ten sterownik na desce pojawił sie napis "skontroluj układ wtryskowy" oraz przepala bezpiecznik F21 w komorze silnika w skrzynce UCH.
Gdy zadzwoniłem do firmy... dowiedziałem się że dioda na emulatorze powinna raz błysnąć, a tu świeci cały czas na zielono, wiec powinien zostać dołożony jeszcze przekaźnik szybkiego działania aby ten emulator poprawnie działał.
W aucie zostało ostatnio wymienione:
czujnik położenia wału
sprawdzona wiązka świece - wtryski
Czy trop z immobilizerem jest odpowiedni?
Czy jeśli okaże się że sterownik kaput to również trzeba dokładać emulator? Albo wymieniać skrzynkę uch?
Dodam, że też przejrzałem wszystkie bezpieczniki i nic. W aucie również nie działają kierunki, a awaryjne są. Przy otwieraniu i zamykaniu również mrugają.
Mogę liczyć na podpowiedź, może ktoś miał podobny przypadek?