Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LG 55UB830V-ZG - brak 4K po wymianie listew / pod¶wietlenia LED.

DamjaN88 17 Sep 2020 22:57 2007 20
    DamjaN88
    Level 7  
    Witam.
    Padł mi TV LG smart 55UB830V-ZG 4K. Chwilę ¶wieciło się logo LG, po czym wszystko gasło, oddałem go do naprawy, powiedziano mi że trzeba wymienić listwy LED, wczoraj odebrałem telewizor. Na obudowie przedniej pojawił się napis ULTRA HD i do tego nie ma jako¶ci 4K. Na fakturze tylko wymiana listew LED. Wszystkie parametry z naklejki z telewizora się zgadzaj± z danymi w telewizorze. Czy można wymienić tylko ekran albo co¶ w ¶rodku pozostawiaj±c resztę? Nie znam się. My¶lę że mnie oszukano.
    LG 55UB830V-ZG - brak 4K po wymianie listew / pod¶wietlenia LED.
    398216 Usunięty
    Level 43  
    DamjaN88 wrote:
    Czy mozna wymienic tylko ekran albo cos w srodku pozostawiajac reszte?
    A po co wymieniać cały samochód, je¶li tylko dywaniki s± zużyte? ;) Podobnie w naprawach elektroniki - wymienia się to, co się zepsuło.
    Reklamacja dotyczyła pod¶wietlenia - wymieniono więc pod¶wietlenie.
    DamjaN88 wrote:
    nie ma jakosci 4K
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz? W ustawieniach nic nie było pozmieniane ? SprawdĽ.
    DamjaN88
    Level 7  
    moze np uszkodzili ekran i wymienili na nowy , gorszy , nie znam sie na tym.

Ale widze ze obudowa z przodu jest inna.
    Gdy wlacze film 4k na Yountube widze ze to zwykle HD. przy podlaczeni PS4 obraz znacznie gorszy niz wczesniej.

moje pytanie: Czy mogli wymienic przod /ekran na gorszy nieobslugujacy jakosci 4K?
    andpol 33
    Level 38