Dzień dobry,
Może tutaj ktoś coś wymyśli, bo z mechanikiem wyczerpaliśmy już pomysły :/ Rozgrzany silnik (a z nim cała buda) wpada w wibracje na wolnych obrotach jeżeli temperatura na zewnątrz jest poniżej 18 st. C.
Jeżeli jest powyżej 20 st. C, to wszystko jest OK.
Sprawdzone (ew. wymienione) zostały do tej pory napęd paska klinowego (napinacz, koło pasowe), alternator, poduszki, elektryka. Check się nie pali, po podpięciu komputera wszystko w normie. Nic nie dymi, spalanie też OK.
Miał ktoś coś podobnego w 1.4 hdi?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Może tutaj ktoś coś wymyśli, bo z mechanikiem wyczerpaliśmy już pomysły :/ Rozgrzany silnik (a z nim cała buda) wpada w wibracje na wolnych obrotach jeżeli temperatura na zewnątrz jest poniżej 18 st. C.
Jeżeli jest powyżej 20 st. C, to wszystko jest OK.
Sprawdzone (ew. wymienione) zostały do tej pory napęd paska klinowego (napinacz, koło pasowe), alternator, poduszki, elektryka. Check się nie pali, po podpięciu komputera wszystko w normie. Nic nie dymi, spalanie też OK.
Miał ktoś coś podobnego w 1.4 hdi?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
