Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problemy z silnikiem krokowym na wysokich obrotach

11 Paź 2005 11:01 1972 14
  • Poziom 10  
    mam problem z silnikiem krokowym w samochodzie opel astra 1.4i 93r. podczas jazdy przy prędkościach 110-140 km/h zapala mi się kontrolka od układu elektrycznego. podpiołem sie pod złacze diagnostyczne i wyświetlił mi się kod 35- silnik krokowy-niewłasciwa liczba kroków. prosze o pomoc w tej sprawie bo nie wiem co może byc przyczyna tej usterki i jak ja usunąc. p.s. na biegu jałowym i na niskich obrotach ten problem nie wyste puje.
  • Poziom 20  
    A innych błędów nie było? Bo błąd silnika krokowego jest rejestrowany gdy silnik pracuje na biegu jałowym i obroty falują.
  • Poziom 15  
    A nie masz przypadkiem instalacji gazowej?
  • Poziom 10  
    wcześniej był błąd - czujnik przebytej drogi - brak impulsów. jeżdże na benzynie - nie przerabiałem samochodu na gaz.
  • Poziom 18  
    miale mtaki problem i umylem silniczek choc obroty nie falowaly a silniczek wcale nie byl brudny. Ale pomoglo
  • Poziom 10  
    ADI_Si napisał:
    miale mtaki problem i umylem silniczek choc obroty nie falowaly a silniczek wcale nie byl brudny. Ale pomoglo




    niestety i to nie pomagło :-( ch7yba będę zmuszony skorzystac z pomocy serwisu
  • Poziom 14  
    Jest jeszcze takie pytanie czy wymigałeś ten kod, czy podpiąłeś się z kompem. I jest jeszcze pytanie czy ci błąd wyskakuje jak wciskasz sprzęgło lub wrzucasz na luz, czy poprostu jedziesz z wciśniętym gazem i wyskakuje błąd.
  • Poziom 10  
    wymigałem ten kod, a kontrolka zapala na wciśniętym gazie a dokładnie gdy podczas hamowania silnikiem.
  • spec od auto-elektro
    to albo masz wcisniety gaz albo hamujesz silnikiem niema mozliwosci robienia tych 2 rzeczy naraz.
  • Poziom 10  
    dokładnie to podczas hamowania silnikiem, niewiem czmu akurat podczas tej czynności ale zaczyna mnie to maxymalnie denerwowac
  • Poziom 14  
    Ja stawiam na to, że krokowiec się nie może domknąć i wywala błąd.
    A przy okazji to napisz jak umyłeś ten silnik, obudowę czy wyciągałeś jakoś rdzeń?
  • Poziom 10  
    umyłem cały silniczek, nie wyciągałem rdzenia - wydaje mi się że sprawcą całego zamieszania może byc ta "felerna sprężynka"
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Wiesz w zasadzie to cała operacja mycia silniczka polega właśnie na wyciągnięciu rdzenia, oczyszczeniu go, nasmarowaniu i zamontowaniu spowrotem. A wyciąga się rdzeń używając specjalnego zasilacza. No, ale podobno można go wyciągnąć jakimiś innymi sposobami coś z załanczaniem i wyłanczaniem stacyjki w trybie testowym (zwarte styki A i B). A i napisz jeszcze, o jaką ci chodzi sprężynkę?
  • Poziom 11  
    też tak miałem wyczysciłem i wszystko gra
  • Poziom 10  
    Niestety - pomimo wielu prób czyszczenia silnika krokowego pomogła tylko jego wymiana na nowy