w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu
ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą
czujnik załączania wentylatora masz w chłodnicy i on powinien załączać wentylator na 92st a wyłączać 87st i taki możesz kupić nowy (ja takie zakładam np w Oplu Astrze F które teraz użytkuję i to się świetnie sprawdza
ps: w cc/sc 900 jest wieczny problem z termostatem - on zdycha tak, że nie domyka, i silnik jest ciągle nie gogrzany, polecam wymianę ale TYLKO na termostat firmy WAHLER, bron borze nie kupuj tańszego "Calorstat by Wernet" no to miesiąc działa i znów zdechnie a tańsze jest z 10zł. Wahler działa niezawodnie