Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Crysler Voyager 3,3 rok 96i problrm z benzyn.

MaxMaj 11 Oct 2005 13:19 3346 5
  • #1
    MaxMaj
    Level 16  
    Witam po wymianie zbiornika paliwa razem z pompa zaczely sie u mnie problemy z jazda na benzynie samochod wkreca sie tylko do 1,5 - 2 tys obrotow nie ma sily jechac co moze byc przyczyn a i wskaznik paliwa tez nie dziala na poczatku pokazal stan paliwa a teraz juz nic na komputerze caly czas za paliwa zostalo na 0 kilometow. Samochod jest przerobiony na gaz i na gazie chodzi idealnie w czym problem ????? Czy mogl komputer zgupiec ???
  • #2
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    U ciebie zgłupiała pompa paliwa więc załuż tą starą i jeźdźij dalej. Co do czujnika paliwa to sprawdz połączenie styków.
    POZDRAWIAM
  • #3
    Ryszard3
    Level 2  
    Odłącz alarm jeśli masz immobilizer !
    Oto moja historia : MAZDA 323 Hatchback 1993 1,4 gaźnik.Po założeniu instalacji gazowej ( nota bene w renomowanym warsztacie) i przejechaniu ok. 800 km na gazie ( zapalając rano zawsze na benzynie) chciałem przejechać parę kilometrów na benzynie. Po nagrzaniu sie silnika po kilku minutach jazdy auto gaśnie i nie odpala. Gdy jest usterka nia ma iskry. Po holowaniu do warszatu, na drugi dzień auto odpaliło, na gazie chodziło równo, po przejsciu na benzynę i przejechaniu 1 km zgasł silniki kaplica - holowanie. Znowu brak iskry z cewki zapłonowej. Znalazłem na forum podobny przypadek z Astrą 1,4 z gazem gdzie gościu wymieniał kable WN, kopułkę, palec , moduł zapłonu i nic.Nie doczytałem się czy poradzono sobie z tym przypadkiem.
    Odłączyłem instalację alarmową. Natychmiast pojawiła się iskra, problem zniknął autko jeździ jak burza na LPG i na benzynie. Teraz muszę wykombinować skąd są zakłócenia do immobilizera.
    Rysiek
  • #4
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Witam
    Chciałem zauważyć że alarm odcinał by całkiem zapłon a tu auto działa tylko nie wkręca się na obroty a na starym baku ze starą pompką działało więc diagnoza krótka padnięta pompa paliwa i poprostu nie wyrabia i daje za małe ciśnienie.
    Myśle że to forum niema na celu opowiadania swojej histori która ma sie nijak do problemu.
    POZDRAWIAM
  • #5
    MAGDA TA
    Level 11  
    Witam.Twoj problem polega na tym ze po wymianie pompy paliwa nie sprawdziles cisniania paliwa jaką pompa tłoczy na listwe.Na 100 % jest za niskie cisnienie i stad ten problem.Popdłacz manometr do mierzenia cisnienia do listwy wtryskow przed zasilaniem i odpal auto.Cisnienie nie moze byc mniejsze niz 2 Bar.Ponizej auto nie bedzie pracowac poprawnie.Sprobuj jeszcze wymienic filtr paliwa.Moze on tez byc niedrozny.Co do poziomu paliwa to trudno mi cokolwiek napisac bo za malo danych.jakie objawy???? itd

    Dodano po 54 [minuty]:

    AHA!!! Jeszcze jedno?? mam nadzieje ze nie zamieniłes przewodów paliwowych zasilania i powrotu??? Raczej nie powinno sie to zdazyc bo sa rózne srednice ale polak potrafi???
  • #6
    MaxMaj
    Level 16  
    Juz chyba znalazlem problem. W starym baku padla pompa wiec nie chcialo mi sie jej wymieniac i wymienilem caly bak razem z pompa ale bejmy baku zostaly te same. Jak wszedlem pod samochod zauwazylem ze bak jest wklesniety wiec wlozylem rurke ze sprezonym powietrzem do wlewu baku uszczelnilem i pprostu troche napapowalem wskaznik paliwa odrazu zaczal pokazywac benzyne i samochod zaczal jezdzic na paliwie lecz po 2 dniach znowu to samo wiec dzis chyba pojade zmienic bak na swoj stary a tylko pompe przeloze. Glupie ale chyba to tego przyczyna bak zatykal popme i paliwo czasem nie dochodzilo