Witam.
Mam kilka pytań związanych z zamontowaną w aucie instalacją LPG.
Auto to Chevrolet Nubira 1,8 121KM.Instalacja Landi Renzo Omegas,reduktor LI 02,wtryskiwacze LPG tzw.czarny MED.
Problemy generalnie dwa:
1.Nieszczelność na deklu od reduktora(eliminacja pewnie poprzez wymianę na nowy, bo i koszt bez tragedii)
2.Spaliny...Prawdopobnie kończą się wtryski LPG i „leją”, bo na benzynie wszystko OK.
Instalacja poza tym działa prawidłowo:żadnych kontrolek silnika,błędów,spadków mocy,niekontrolowanych przelączeń na benzynę itp.
3.W serwisie LPG nie udało się połączyć z centralka w celu diagnostyki podobno „można spróbować zmienić soft centralki i może wtedy się uda ale nie ma gwarancji”.Wedlug fachmana „centralka nie jest zablokowana fabrycznie tylko coś nie może wejść w opcje” wiec być może wina oprogramowania diagnostycznego którym dysponują.Tego nie wiem.
I teraz pytania:
1.Zakładając, że wymienię ten reduktor samodzielnie oraz cała listwę wtryskową na taką samą czarny MED czy będę musiał coś ustawiać,kalibrować itd?
2.Jeśli będą potrzebne jakieś ustawienia to jak wytłumaczyć sobie brak możliwości połączenia z centralką przez serwis?Żeby później nie było znowu problemu, że jeszcze centralkę muszę wymienić, bo wtedy koszt się zrobi taki,że STAG-a zestaw cały pod maskę wyjdzie taniej 😜.
Co robić, ktoś cos pomoże,doradzi?
Z góry dzięki.
Mam kilka pytań związanych z zamontowaną w aucie instalacją LPG.
Auto to Chevrolet Nubira 1,8 121KM.Instalacja Landi Renzo Omegas,reduktor LI 02,wtryskiwacze LPG tzw.czarny MED.
Problemy generalnie dwa:
1.Nieszczelność na deklu od reduktora(eliminacja pewnie poprzez wymianę na nowy, bo i koszt bez tragedii)
2.Spaliny...Prawdopobnie kończą się wtryski LPG i „leją”, bo na benzynie wszystko OK.
Instalacja poza tym działa prawidłowo:żadnych kontrolek silnika,błędów,spadków mocy,niekontrolowanych przelączeń na benzynę itp.
3.W serwisie LPG nie udało się połączyć z centralka w celu diagnostyki podobno „można spróbować zmienić soft centralki i może wtedy się uda ale nie ma gwarancji”.Wedlug fachmana „centralka nie jest zablokowana fabrycznie tylko coś nie może wejść w opcje” wiec być może wina oprogramowania diagnostycznego którym dysponują.Tego nie wiem.
I teraz pytania:
1.Zakładając, że wymienię ten reduktor samodzielnie oraz cała listwę wtryskową na taką samą czarny MED czy będę musiał coś ustawiać,kalibrować itd?
2.Jeśli będą potrzebne jakieś ustawienia to jak wytłumaczyć sobie brak możliwości połączenia z centralką przez serwis?Żeby później nie było znowu problemu, że jeszcze centralkę muszę wymienić, bo wtedy koszt się zrobi taki,że STAG-a zestaw cały pod maskę wyjdzie taniej 😜.
Co robić, ktoś cos pomoże,doradzi?
Z góry dzięki.