Witam, pacjentem jest Fiat Seicento.
Ciężko pali, trzeba kilkanaście razy nacisnąć na pedał gazu i załapuje, ale nierówno pracuje, jak puści się gaz to gaśnie.
Był wymieniany łącznik elastyczny, tzw. tłumik drgań przy kolanku z sondą, który idzie do kolektora wydechowego.
Po tej wymianie nierówno pracuje i ciężko pali. Czyżby silniczek krokowy, bo w ogóle nie trzyma biegu jałowego, czyli wolnych obrotów.
Ciężko pali, trzeba kilkanaście razy nacisnąć na pedał gazu i załapuje, ale nierówno pracuje, jak puści się gaz to gaśnie.
Był wymieniany łącznik elastyczny, tzw. tłumik drgań przy kolanku z sondą, który idzie do kolektora wydechowego.
Po tej wymianie nierówno pracuje i ciężko pali. Czyżby silniczek krokowy, bo w ogóle nie trzyma biegu jałowego, czyli wolnych obrotów.