Witam,
Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk).
Po wykręceniu świecy widać na niej ślady benzyny. Luzy zaworowe sprawdzone i są w normie.
Czy problemu szukać w uszkodzonych zaworach lub gniazdach, czy przyczyną może być coś innego? Za wszystkie wskazówki dziękuję.
Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk).

Po wykręceniu świecy widać na niej ślady benzyny. Luzy zaworowe sprawdzone i są w normie.
Czy problemu szukać w uszkodzonych zaworach lub gniazdach, czy przyczyną może być coś innego? Za wszystkie wskazówki dziękuję.