Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Privileg duo 510sn głośna praca i wibracje

BJSusel 12 Paź 2005 08:49 6435 21
  • #1 12 Paź 2005 08:49
    BJSusel
    Poziom 18  

Kupiłem używaną pralko - suszarkę Privileg duo 510sn ładowaną od góry.
    Pralka przechodzi przez programy i pierze prawidłowo, lecz podczas wirowania strasznie głośno pracuje (słychać jednostajny szum) i się trzęsie.
    Co prawda jestem inżynierem, ale pralki jeszcze nie rozbierałem ale powinienem sobie poradzić ;)
    Co może być przyczyną takiego zachowania? Łożyska? Amortyzatory? Ile mogą kosztować te części?
    Poza tym zauważyłem, że przy normalnym praniu w temperaturze 40 stopni pralka wiruje 850 obr./min. pomimo ustawionego 1000 – czy w tym modelu to normalne?
    Na jakiej zasadzie działa suszarka?
    Ile lat może mieć ta pralka?
    Poniżej fotka tabliczki z pralki

1 21
  • #2 12 Paź 2005 09:22
    gart62
    Poziom 31  

Witaj!
    Oczywiście najbardziej podejrzane są łożyska i amortyzatory(w takiej kolejności). Moga być kłopoty z kupnem orginałów, ale... jak się nie ma co się lubi, to się bierze co się ma. Pewnie trzeba będzie dobrać coś w sklepie z częściami AGD. Co do wirowania z mniejszą prędkością, to może mieć już fabrycznie taką nastawę ze względu na to co na tym programie ma być prane. Jeśli mająbyć prane delikatniejsze rzeczy to i tak jest to wg. mnie za duża prędkość wirowania. Na resztę kwesti nie bardzo umiem podpowiedzieć.
    Pozdrawiam.

0
  • #3 12 Paź 2005 10:12
    PS 663S BIO
    Poziom 31  

A może poprzedni właściciel zachował sobie na pamiątkę blokady transportowe :? i teraz przy okazji sprzedaży postanowił je spowrotem zalożyć nie informując o tym klienta :wink:

PS ta tabliczka znamionowa nic mi nie mówi ale koledzy z forum w razie czego podpowiedzą :wink:

0
  • #4 12 Paź 2005 11:20
    BJSusel
    Poziom 18  

Blokady zdjęte ;)