Witam
Czy posiada ktoś informacje czy jest możliwe wymienienie silnika F4R 820/720 na coś innego? Silnik to 2.0 16v bez zmiennej fazy rozrządu, z pompą cieczy na rozrządzie, generujący ok 120km. Niby taki sam jak inne dwulitrówki a jednak inny. Problem pojawia się z szerokością bloku co za tym idzie kołem zamachowym i skrzynią, Skrzynia jest 6cio biegowa. Różnice te znalazłem porównując z 2.0 16v ze zmienną faza. Chciałbym dokonać tej wymiany zachowując obecną skrzynie, ecu itp. Chodzi mi o dystans na zdjęciu, między punktami A i B w F4R 820/720 jest większy o ok 5.5cm, przez co nie podejdzie koło zamachowe i cała reszta. Ktoś ma doświadczenie w tym temacie?

Czy posiada ktoś informacje czy jest możliwe wymienienie silnika F4R 820/720 na coś innego? Silnik to 2.0 16v bez zmiennej fazy rozrządu, z pompą cieczy na rozrządzie, generujący ok 120km. Niby taki sam jak inne dwulitrówki a jednak inny. Problem pojawia się z szerokością bloku co za tym idzie kołem zamachowym i skrzynią, Skrzynia jest 6cio biegowa. Różnice te znalazłem porównując z 2.0 16v ze zmienną faza. Chciałbym dokonać tej wymiany zachowując obecną skrzynie, ecu itp. Chodzi mi o dystans na zdjęciu, między punktami A i B w F4R 820/720 jest większy o ok 5.5cm, przez co nie podejdzie koło zamachowe i cała reszta. Ktoś ma doświadczenie w tym temacie?
