Witam wszystkich, posiadam Mercedesa Econica z skrzynia automat Allison. Nr VIN WDB9575431V220765
Jest to auto do tankowania samolotów powietrznych, tak zwana dystrybucja. Auto ma przejechane 55 tys km.
Problem jest z przełączaniem biegów, to znaczy przy bardzo wysokich obrotach przełącza bieg wyżej, chociaż nie zawsze czasami robi to bardzo ładnie płynnie. Ale przeważnie muszę podać naprawdę wysokie obroty około 2000 aby przerzucił bieg wyżej. Co jeszcze zauważyłem to ze przy zawracaniu gdzie beczka stawia opór bo cięgnie 3 osiową cysternę jest słaby i bardzo wolno jedzie. Dodam jeszcze ze auto ma ogranicznik do 30km/h oraz przystawkę która napędza pompę.
Słyszałem ze w tej skrzyni są filtry oleju, i zastanawiam się nad wymiana oleju i tych filmów, może ktoś wie co ile tysięcy wymienia się olej i filtry w takiej skrzyni. Dodam jeszcze ze auto ma mały przebieg ale dużo pracuje na wolnych obrotach podczas tankowania przelewania itd. Mam nadzieje ze zrozumiałe opisałem problem.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki informacje.
Pozdrawiam
Jest to auto do tankowania samolotów powietrznych, tak zwana dystrybucja. Auto ma przejechane 55 tys km.
Problem jest z przełączaniem biegów, to znaczy przy bardzo wysokich obrotach przełącza bieg wyżej, chociaż nie zawsze czasami robi to bardzo ładnie płynnie. Ale przeważnie muszę podać naprawdę wysokie obroty około 2000 aby przerzucił bieg wyżej. Co jeszcze zauważyłem to ze przy zawracaniu gdzie beczka stawia opór bo cięgnie 3 osiową cysternę jest słaby i bardzo wolno jedzie. Dodam jeszcze ze auto ma ogranicznik do 30km/h oraz przystawkę która napędza pompę.
Słyszałem ze w tej skrzyni są filtry oleju, i zastanawiam się nad wymiana oleju i tych filmów, może ktoś wie co ile tysięcy wymienia się olej i filtry w takiej skrzyni. Dodam jeszcze ze auto ma mały przebieg ale dużo pracuje na wolnych obrotach podczas tankowania przelewania itd. Mam nadzieje ze zrozumiałe opisałem problem.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki informacje.
Pozdrawiam