Witam. Zakładam nowy temat gdyż przeszukując info w sieci nie znalazłem satysfakcjonujących rozwiązań mojego problemu. Otóż sprawa ma się tak że w tym aucie układ paliwowy nie ma a przelewu do zbiornika. Pompa jest sterowana PWM który nie spada poniżej 18%. Przy pracy na LPG powoduje to zapalanie kontrolki check engine i info o wysokich korektach długoterminowych. Rozwiązaniem problemu wydaje się być emulator ciśnienia paliwa
Ale problem faktycznego wzrostu ciśnienia i zarazem obciążenia pompy pozostaje. Mój pomysł polega na tym aby ograniczyć PWM do takiego stopnia aby to ciśnienie nie wzrastało. Problem w tym , że moduł pompy dostaje info o PWM od sterownika silnika
Ale problem faktycznego wzrostu ciśnienia i zarazem obciążenia pompy pozostaje. Mój pomysł polega na tym aby ograniczyć PWM do takiego stopnia aby to ciśnienie nie wzrastało. Problem w tym , że moduł pompy dostaje info o PWM od sterownika silnika
