Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

FERGUSON ST 202 KŁOPOT

sirGecko 12 Oct 2005 21:02 8735 21
    sirGecko
    Level 11  
    witam!
    zaznaczam na wstępie że jestem początkujący jeśli chodzi o telewizje stelitarną, wieć zaczne od początku:
    ostatnio na kilku kanałach zaczęło mi wyskakiwać serwis niedostępny, a znajomy mówił że trzeba wgrać nowy soft i będzie ok, no więc przeszukałem spory kawałek netu i trafiłem na stronke laki, z tamtąd pobrałem wszystkie programy do ferdka. Potem wyczytałem na forum że najlepiej jest zainstalować boot 16.1 i nowy soft, więc go pobrałem z laki i zainstalowałem i po tym wszystkim, podłanczam tuner do tv i kazał mi wybierać język, jakieś ustawienia anteny, itp itp kto mi teraz powie co spie***łem?? :)

pozdro4all!
    sirGecko
  • Helpful post
    andreaspa
    Level 13  
    Pewnie miales jeszcze aktualny soft i dobrego bota a te braki w odbiorze kanalow to wynik przejscia polsatu na N2 i nic nie wskurasz.Ale mozesz o jeszcze cos ogladac ,wgraj sobie teraz liste i klucze.
    sirGecko
    Level 11  
    mógłbys dokładnie jsprecyzować gdzie te klucze i liste znaleźć?? :)
    dzięki za zainteresowanie ;]
    andreaspa
    Level 13  
    Mam ten sam tunek i jak chcesz to podesle ci na emaila programy i aktualna liste i klucze.
  • Helpful post
    jodasm
    Level 10  
    Dokładnie, od wczoraj w większości pakietu Cyfrowego Polsatu jest ciemność. Żaden aktualny soft już nie pomoże (stąd ta wymiana oprogramowania). A co do ustawienia języka po wgraniu softu, to musisz wgrać zaraz po sofcie listę kanałów a potem najnowsze klucze. Poczytaj na stronkach o programowaniu New Star'a (czyli Fergusona 3018). Ewentualnie pisz, mogę również podesłać paczkę z softem na tą maszynkę-mam tą samą.
    sirGecko
    Level 11  
    spooko, mój mail to