Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku
Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej.
Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od przetwornicy trafopowielacza i więcej się to nie spaliło i samochód śmigał jak nowy
Tylko że nie mam orginalnego modułu. W motorze miałem tylko jakiś chiński moduł tylko chyba takiego samego nie znajde. Zdjęcie wziąłem z internetu aby pokazać jak wyglądał orginalny moduł.
no to może nie jest wina modułu tylko cewki? albo czujnika wału? albo zasilania niema? albo masy? albo świeca? albo luzy zaworowe? albo kompresja? albo rozrząd przeskoczony?
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ