Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Meriva b 1.4 turbo 2013 - Dzień dobry mam problem ze sterownikiem silnika

ListerAvenue 29 Oct 2020 10:42 318 5
  • #1
    ListerAvenue
    Level 2  
    Dzien dobry mam problem ze sterownikiem silnika w meriva b 1.4 turbo. W sterowniku poszły jakieś obwody bezpieczniki czy coś zupełnie innego
    Samochód od 5 tygodni stoi w warsztacie mechanik mówi że potrzebuję zamiennik i musze cierpliwie czekać na nowy ( używany) i tak od 5 tygodni czekam bez jakichkolwiek propozycji
    Moje pytanie czy jest to możliwe czy gościu sobie leci może powinienem poszukać kogoś innego mechanika
  • Helpful post
    #2
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Na moje to ściemnia. Niech Ci poda numery sterownika to sobie sprawdzisz jaka jest jego dostępność. Wymiana to 20 minut z logowaniem.
  • #3
    ListerAvenue
    Level 2  
    Meriva b 1.4 turbo 2013 - Dzień dobry mam problem ze sterownikiem silnika
    No i znalazlem taki sterownik górne nr sie zgadzają plus nr z # niestety mechanik powiedział że wszystkie nr muszą być takie same i jeśli jeden z nich będzie inny go nic nie da się zrobić
  • Helpful post
    #4
    kruki1
    Level 14  
    Mogę Ci to ogarnąć wysyłkowo.
  • #5
    ListerAvenue
    Level 2  
    Dziękuję bardzo za odpowiedź
    Niestety mieszkam po za granicami kraju
    Czyli jest to rzecz dostępna i naprawialna
    Zaproponowałem że może by tak zakupić nowy tak zwany virgin no ale i tu spotkałem się z odmową bo coś się tam nie da wiec jakby troszke zgłupiałem
    Chyba lepiej bedzie poszukać innego mechanika

    Dodano po 12 [minuty]:

    Meriva b 1.4 turbo 2013 - Dzień dobry mam problem ze sterownikiem silnika
    To jest sterownik który znalazlem no ale nie wszystkie nr sie zgadzają wiec pan Heniek powiedział że nie da rady nic z tym zrobić i trzeba czekać cierpiwie
    Pytanie zasadnicze czy waszym zdaniem tego typu naprawa może sie ciągnąć miesiącami czy lepiej zrezygnować i zawieść auto do innego mechanika
  • Helpful post
    #6
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Szukaj innego bo ten albo nie potrafi albo coś ściemnia.