Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ciągnik Siodłowy Man Tga 440 2006rok

Max-Transport 29 Oct 2020 17:06 564 14
Texa Poland
  • #1
    Max-Transport
    Level 2  
    Witam. Mam problem z światłami na koniu Man Tga 440. Ostatnio zauważyłam że podczas hamowania sieci się wsteczny. Na lewej normalnie świeci stop a na prawej wsteczny. Jaka może być przyczyna???
  • Texa Poland
  • #2
    Chavez
    Level 25  
    Sprawdziłeś chociaż czy nie masz zwarcia w samej lampie?
    Jak zadajesz takie pytanie, bez sprawdzenia choćby lampy to lepiej oddaj komuś to do naprawy.
  • Texa Poland
  • #3
    Max-Transport
    Level 2  
    Zwarce jest w tej lampie
  • #6
    Max-Transport
    Level 2  
    Świecą się ABS na desce rozdzielczej po podpięciu komputera nie pokazuje błędu żeby było coś z ABS. Coś takiego wyskakuje Nieznany kod usterki 0427 i następna Rzecz Sygnał z czujnika zurzycia kolockow hamulcowego koła czwartego za nisko i stały błąd 1063. Co jest nie tak??
  • #7
    darfur5
    Level 34  
    Max-Transport wrote:
    błąd 1063
    Czujnik zużycia klocków koła 4.Trzeba sprawdzić stan klocków a możesz to zrobić wchodząc w menu pojazdu.
  • #8
    Max-Transport
    Level 2  
    Kolego ja pisałam o ABS przeczytaj dokładnie co napisałam a to że można sprawdźic to ja wiem o klockach
  • Helpful post
    #9
    Chavez
    Level 25  
    Masz zbyt duża różnicę między grubością klocków na tej osi lub na 4 kole pokazuje"-" Czujniki zużycia podłączone są pod EBS, dlatego masz zapaloną kontrolkę ABS.
    Tego kodu 00427 nie mam w żadnej rozpisce...
  • #10
    darfur5
    Level 34  
    Kolego! Błąd 1063 dotyczy układu ABS 5. Czytam dokładnie i nie posądzaj mnie o analfabetyzm.
  • #11
    stanisławpiotr
    Level 32  
    Jeżeli jest to EBS 5 to opis bł
    1063 Czujnik zużycia okładzin hamulcowych koła 4
    Status błędu: FMI 1, za duże
    Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto.
    Skutek błędu: Nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony.
    Przyczyna błędu: Uszkodzenie okablowania czujnika nadzoru zużycia okładzin, elektroniczny
    układ EPM jest uszkodzony.
    Usuwanie błędu: Sprawdzić przewody i wtyczki między zaworem regulacji ciśnienia i czujnikiem
    okładzin hamulcowych pod kątem zwarć i przerw. W razie uszkodzenia naprawić okablowanie lub
    wymienić czujnik okładzin hamulcowych. Jeżeli w okablowaniu lub w czujniku okładzin
    hamulcowych błędu nie znaleziono, wymienić zawór regulacji ciśnienia.

    1063 Czujnik zużycia okładzin hamulcowych koła 4
    Status błędu: FMI 2, za małe
    Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto.
    Skutek błędu: Nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony.
    Przyczyna błędu: Uszkodzenie okablowania czujnika nadzoru zużycia okładzin, elektroniczny
    układ EPM jest uszkodzony.
    Usuwanie błędu: Sprawdzić przewody i wtyczki między zaworem regulacji ciśnienia i czujnikiem
    okładzin hamulcowych pod kątem zwarć i przerw. W razie uszkodzenia naprawić okablowanie lub
    wymienić czujnik okładzin hamulcowych. Jeżeli w okablowaniu lub w czujniku okładzin
    hamulcowych błędu nie znaleziono, wymienić zawór regulacji ciśnienia.

    4270 Zawór wylotowy modułu ciśnienia na kole 4, zaworu nie można przełączyć i jest zamknięty
    Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony.
    Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono,
    jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108).
    Skutek błędu: Integracja hamowania ciągłego wyłączona, nadzór ABS ograniczony lub
    wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony,
    zabezpieczenie przed wywróceniem ograniczone lub wyłączone, nadzór regulacji siły sprzężenie
    wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony, ASR jest być
    może wyłączony.
    Przyczyna błędu: Uszkodzony moduł regulacji ciśnienia.
    Usuwanie błędu: Wymienić moduł regulacji ciśnienia.

    Podejrzewam Zawór do wymiany. Lecz należy to dobrze sprawdzić Komputerem diagnostycznym.
  • #12
    iWaM
    Level 21  
    Jednak słabo czytacie ze zrozumieniem bo Max-Transport to Pani.... a nie kolega ;-)
  • #14
    darfur5
    Level 34  
    No faktycznie przeoczyłem, ale jest to wynikiem skupienia się na problemie.Rzadko zdarzają się panie na tym forum więc przepraszam koleżankę.
  • #15
    Chavez
    Level 25  
    To ja powiem po naszemu: a joooo :D Też przepraszam.