Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Magnum dxi 2007 co to za komunikat?

remi 113 30 Oct 2020 06:47 1035 5
  • #1
    remi 113
    Level 9  
    Witam jak jadę moją magnumką to podczas szybkiego zjazdu z górki lub po odjęciu gazu zapala mi się komunikat pokazana tylna oś ze strzałką w dół coś podobnego do blokady całość przekreślona i do tego białe "i" sugeruje że to poślizg tylko wychodzi to z ładunkiem za zwyczaj to trochę trudno o poślizg.
  • #3
    remi 113
    Level 9  
    Dziękuję kolego za szybką podpowiedź jest to ta G50 wychodzi na to że jak frunè konkretne prędkością to wyłapuje mały poślizg jak podskoczy na wiadukcie i jak z górki gwałtownie puszcze gaz.

    Dodano po 11 [minuty]:

    Kolego" stanisławpiotr "masz pomysł jak oszukać Renówkę żeby sterownik silnika widział że auto jest cały czas pożądanie załadowane. Bieże napewno info z czujników ciśnienia w tylnych poduszka i w/g tego ustawia jej moc także w jedną stronę mam 16.8 t i ciągnie się jak zdechlaczka a powrót 24t i wtedy auto jedzie a jak mam tarcicę i oka pszeładowana czasami to jedzie jeszcze lepiej.Stąd moje pytanie czy się ds zrobić jakiś wiejski tuning oszukać tą informację w ECU silnika chciałbym spróbować jak wyjdzie ze spalaniem jak będzie widziała full ładunek .Tylko pewnie siła hamulców też się reguluje biorąc info z tych samych czujników i trzeba to rozdzielić.
  • #4
    stanisławpiotr
    Level 32  
    Wydaje mi się że twoje rozumowanie jest cos nie tak. Nic mi nie wiadomo aby pojazd sugerował się ciężarem ładunku dodając lub ujmując mocy na tej podstawie. Raczej masz problem z doładowaniem. Możliwe że masz nieszczelność za turbiną i doładowanie jest mniejsze niewystarczające. Można tłumaczyć takie zachowanie w ten sposób że wyniku obciążenia silnika pod większym ciężarem spalana jest większa ilość paliwa co za tym idzie zwiększa się objętość spalin co powoduje zwieszenie obrotów turbiny i wyższe doładowanie.
    Wracając do tej kontrolki to ktoś (być może diagnosta przy badaniu technicznym) wyłączył ci funkcje ASR która może uniemożliwiać diagnoście poprawne przeprowadzenie badania technicznego. Włączenie i wyłączenie robi się jakąś kombinacją przełączników ale teraz nie pamiętam jak musiał bym poszukać info.

    Dodano po 2 [godziny] 7 [minuty]:

    Jeśli chcesz z powrotem przywrócić funkcje ASR wejdź w menu licznika wyszukaj funkcje EXPERT zejdź do samego dołu gdzie jest funkcja praca na stanowisku rolkowym.
  • #5
    remi 113
    Level 9  
    Oj chciałbym się mylić jedziemy na dwóch magnumach równolegle i nie tylko ja to widzę Lębork -Gdańsk obwodnica ściana płaczu załadowane 16.8 t auto jedzie jakbym drugie ciągnął a jak z Gdyni pod ścianę startujemy z 24 t auto żwawiej wbija się na górki to nie jest jednorazowe jak jest na ośkę mocno naładowane też dobrze ciągnie a interkulery odpadają to podstawa.
  • #6
    stanisławpiotr
    Level 32  
    To zmierz ciśnienie doładowana w jednym potem w drugim samochodzie i porównaj. Zobacz czy nie występują błędy. A aby potwierdzić lub obalić twoją teorię wypnij czujnik ciśnienia oś tylnej z poduszki. Uprzedzam że w tej operacji może pojawić się bł ebs jak i ecas.