Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAZDA 626 93rok-- wspomaganie

13 Paź 2005 15:05 1029 2
  • Poziom 26  
    mam pytanie odnosnie mazdy 626 hatback z 93 roku silnik 1,8 16Vdokładnie chodzi mi o przekładnie ze wspomaganiem która zaczeła zdrowo cieknąć! żadnych luzów nie ma i wspomaganie chodzi prawidłowo ale od spodu wszystko jest mokre.... czy wystarczy wymienić tylko jakiś uszczelniacz (simering) czy dostane w sklepie?
    - czy to wiecej roboty?
    - czy sa jakieś problemy przy wyciagnięciu przekładni ewentualnie wskazówki?
    - ile moze kosztować regenereacja i gdzie sa fachowcy od tego
    - i gdybym chciał kupić uzywke na giełdzie na co zwracać szczególna uwagę i ile mozna dać za taką przekładnię

    dzięki z góry za każdą podpowiedź
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 12  
    witaj

    ja ostatnio zmęczyłem przekładnię ale w vw zasada jest taka sama
    najpierw proponowałbym sprawdzić czy w serwisach lub w sklepie jest dostępny zestaw naprawczy i czy cena jest realna (używki chodza od 300 do ... zł ale sprawdzić się ich nie da niektórzy dają miesiąc gwarancji) jeśli cena będzie cię satysfakcjonować to nie kupuj:D
    najpierw rozbierz swoją i sprawdź. Wałek główny stan uzębienia (czy ząbki nie są wyszczerbione,uszkodzone itp) następnie czy w miejscach gdzie pracują uszczelniacze nie ma na nim rys, wrzerów, uszkodzeń. kolejnym będzie wałek z głowicą(to ten gdzie przykręca się przegub z kierownicy) czy też w miejscach gdzie są uszczelnienia niema jakiś uszkodzń. Wyciąg stare uszczelnienia i przyglądnij się nim dokładnie
    napewno gdzieś coś znajdziesz spróbuj zlokalizować przyczynę wycieku
    jeśli wszystko będzie ok poskładaj
    wyreguluj luz tak aby można było wałek z głowicą kręcić ręką.
    jeśli któryś wałek będzie miał jakieś uszkodzenia to raczej nie kupuj tego zestawu tylko kup używkę lub oddaj do regeneracji

    wpisz w google regeneracja maglownic zadzwoń i spytaj ie wezmą za regenerację

    pozdrawiam
  • Poziom 26  
    no i w niedziele na giełdzie w POZNANIU kupiłem przekładnię w stanie wizualnym jak na oko super... zadnej korozji zadnych smarów i wycieków poprostu jak nowa... jest tylko jeden problem bo ma wykrzywiony lekko drążek kierowniczy i zastanawiam sie czy go poprostu wyprostowac czy kupic nowy bo nawet końcówki sa w idealnym stanie a nie wiem jak odkrecić drązek od listwy... próbowałem ale nie chciał póscić...
    i teraz proszę o porade osoby które juz to wymieniały w tym modelu...
    -jak wyjac najszybciej przekładnie?
    -co trzeba dodatkowo demontować
    -gdzie odkrecać kolumne kierowniczą w kabinie czy przy przekładni
    -jak sobie ułatwic robote