Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sterowanie urządzeniem JB System Invader

kusy-89 15 Nov 2020 17:49 447 1
    kusy-89
    Level 9  
    Witajcie. Stałem się posiadaczem urządzenia JB System Invader. Jestem amatorem w tym temacie a co z tym idzie użytkuje je w trybie Auto lub za pomocą wbudowanego mikrofonu (Sound) z regulacją czułości odbioru dźwięku za pomocą pokrętła.
    Moje pytanie brzmi: czy jest możliwość wcięcia się w jakiś sposób w mikrofon lub przed instalacje mikrofonu a następnie puścić sygnał muzyczny z innego urządzenia bezpośrednio z telefonu czy też laptopa? czy wtedy Urządzenie samo będzie dobierać schematy oświetleniowe?? Nie zależy mi na skomplikowanych ustawieniach tylko na prostocie aby Invader dostawał sygnał za pomocą wbudowanego przeze mnie np. mini jacka a następnie przekształcał go po swojemu na schematy oświetleniowe. Często głośnik znajduje się daleko od urządzenia świetlnego i jest problem z dostosowaniem siły dźwięku do czułości mikrofonu. Tu mój pomysł żeby podłączy się przewodem w mikrofon invadera.

ewentualnie czy istnieje prosty sterownik DMX który przekształca sygnał dźwiękowy np. z telefonu czy laptopa mini jacka w sygnał DMX do urządzenia świetlnego w tym wypadku JB System Invader.
    Jestem amatorem który chce od czasu do czasu puścić muzyczkę która będzie udekorowana pokazem świetlnym.

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc w synchronizacji za pomocy przewodu
    adambyw
    Moderator of Acoustics
    kusy-89 wrote:
    czy jest możliwość wcięcia się w jakiś sposób w mikrofon lub przed instalacje mikrofonu a następnie puścić sygnał muzyczny z innego urządzenia bezpośrednio z telefonu czy też laptopa