Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Router TP LINK WR841n jako wzmacniacz sygnału wifi

tofuuu 23 Nov 2020 15:28 1602 10
Wago
    tofuuu
    Level 4  
    Cześć! W takich sprawach jestem zielona dlatego proszę o pomoc.
    Posiadam 3 piętrowy dom, internet radiowy i router na środkowym piętrze. (Router TP link wr841n). Niestety zasięg nie łapie w całym domu. Chciałabym zwiększyć zasięg ,i dostałam poradę ,żeby użyć drugiego takiego samego routera( jako repeatera) na innym piętrze w miejscu gdzie zasięg jest dobry,wówczas poprawi się sygnał. Czy ten router będzie dobry? Czy faktycznie to coś pomoże ? Bardzo proszę o radę .
  • Wago
    User removed account
    Level 1  
  • Helpful post
    MarcinM2020
    Level 15  
    Ja też szukałem rozwiązania jak polepszyć zasieg. Kupiłem przez internet na znanym portalu repeater i okazało się ze pomógł. Może watro spróbować najpoerw takie rozwiązanie? Tym bardziej za masz 14 dni na przetestowanie i jak nie bedzie działał to bez najmniejszego problemu oddajesz, zwracają kase i sprawa zamknieta.
    Ja kupilem najpierw xiaomi (ale oddalem bo instalacja tego to jakaś porażka), poźniej kupiłem z tp linka i u mnie w moich warunkacg działa bardzo dobrze.
    Ale zgadzam sie najlepsze jest chyba założenie acces pointa z dostarczeniem sygnału do niego po kablu

Dodano po 3 [minuty]:

A kiedyś dawno też próbowałem teki sam router (tp link wr841n) wykorzystać jako repeater ale jakoś to nie chciało działać. Ale zaznaczam, to było kilka lat temu wiec moze teraz to bedzie dzialac lepiej...
  • Wago
    tofuuu
    Level 4  
    Czy mogę prosić o polecenie jakiegoś fajnego repeatera?
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet