Witam
temat był wałkowany nie raz , chciałbym sprecyzować :
1) auto ma klimatronic , 2) do regulatora obrotów tzw. "jeżyk" dochodzi kostka z 4 kablami - dwa grube i dwa cienkie .Na grubych jest bez przerwy napięcie 12v ( nawet po wyciągnięciu kluczyka ) CZY TAK POWINNO BYĆ ?, na cienkich napięcie zmienia się od 0 do 5,2v zależy od położenia regulatora nawiewu .3) Na wyjściu regulatora jest 0v niezależnie od sterowania . 4) " Na krótko wentylator pracuje .
Dla mnie wentylator jest sprawny , czy ptk. 2) jest prawidłowym objawem , czy napięcie powinno zniknąć po wyciągnięciu kluczyka zapłonu ?
Na ALLEGRO zamówiłem regulator , i po zamontowaniu efekt ten sam .
Proszę o podpowiedz co przegapiłem , ewentualnie schemat zasilania z klimatronikiem , z opornicą mam .
temat był wałkowany nie raz , chciałbym sprecyzować :
1) auto ma klimatronic , 2) do regulatora obrotów tzw. "jeżyk" dochodzi kostka z 4 kablami - dwa grube i dwa cienkie .Na grubych jest bez przerwy napięcie 12v ( nawet po wyciągnięciu kluczyka ) CZY TAK POWINNO BYĆ ?, na cienkich napięcie zmienia się od 0 do 5,2v zależy od położenia regulatora nawiewu .3) Na wyjściu regulatora jest 0v niezależnie od sterowania . 4) " Na krótko wentylator pracuje .
Dla mnie wentylator jest sprawny , czy ptk. 2) jest prawidłowym objawem , czy napięcie powinno zniknąć po wyciągnięciu kluczyka zapłonu ?
Na ALLEGRO zamówiłem regulator , i po zamontowaniu efekt ten sam .
Proszę o podpowiedz co przegapiłem , ewentualnie schemat zasilania z klimatronikiem , z opornicą mam .